AQUELL SOL DE MATINADA

Un relat de: jomagi
Ella feia anys que delerava per veure i gaudir ni que fos per un instant d’aquell lluminós sol rogent de matinada...

Ella però, no en veuria mai cap de matí lluminós...

Ella que era la més vella de totes, feia més de setanta anys que estava estàtica i inamovible com si es tractés d’unes restes mortals...

Ella sempre serà la més vellarda i desgraciada de totes les finestres; d’un un celobert fosc i pudent en un primer pis del barri del Besòs, districte Sant Martí...

Novembre 2023

Comentaris

  • Finestra desgraciada. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-11-2023

    De totes maneres serà sempre així. Un relat molta crítica per part de l'acció del sol.
    És del districte de Sant Martí.
    Bona sorpresa ens dones, Jomagi.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Bo, molt bo[Ofensiu]
    Gardenia | 15-11-2023

    Ens ha sorprès gratament el final del relat. Però es una trista realitat on tants i tants edificis estan en la ombra i no veuen mai el sol...
    Magnífic relat

  • Un final...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 15-11-2023

    amb sorpresa inclosa. Molt original i ben pensat jomagi.

    Rosa.

  • sense veure el sol[Ofensiu]
    Atlantis | 15-11-2023

    Molt encertat la manera com has fet el relat, quan fa pensar que és una persona, ve la sorpresa final. Encara que la canviïn i la posin nova mai podrà veure el sol.

  • Dues línies per encetar el relat i...[Ofensiu]
    llpages | 15-11-2023 | Valoració: 10

    un escuet darrer paràgraf amb sorpresa. Sí, senyor, m'ha agradat! Concís, extremadament concís però ple de força amb la finestra inesperada com si fos una petita endevinalla. Bona pensada, ben original i ben escrita.