Agradar-se

Un relat de: Josep Ventura

La silueta de la dona s’entreveia pel mirall entelat pel vapor d’aigua. Els halògens del sostre deixaven feixos de llum fantasmagòrica que lliscava per uns cabells llargs i una pell ferma i morena.

La banyera ja era mitja d’aigua i una espuma de color rosa surava a punt de vessar. Ella va ficar primer un peu i unes pessigolles calentes van dir-li que era la temperatura ideal. Després hi posa l’altra cama i a poc a poc s’ajoca fins estirar-se dins d’un plaer que li envolta tot el cos, tots els sentits. Recolza el cap en un coixí de làtex, tanca els ulls i amb les mans obertes es va acariciant tot el cos. Amb el moviment de l’aigua, l’espuma, de tan en tan deixa albirar, com la punxa d’un turó, els mugrons d’uns pits enfilats i esverats per l’escalfor.

Després de gaudir d’un cert temps de relaxació surt de l’aigua i s’envolta amb una tovallola blanca. Va eixugant cada gota que s’escola pel seu cos i els cabells que té enganxats a l’esquena. Després agafa l’assecador que té sobre el mabre travertí i l’encara al mirall, suaument va apareixen la seva imatge. Es mira amb atenció la cara, els pits, el ventre sense arrugues, les cuixes i s’omple del goig que fa sentir agradar-se.

El mirall reflexa unes guspires de desig dins dels seus ulls. Somrient obra un calaix de l’armari i treu un pot d’oli amb essència de roses. Nua i descalça va a la seva cambra i en obrir la porta diu: Noelia em vols untar tota?


Comentaris

  • moltes gràcies josep...[Ofensiu]
    joandemataro | 27-01-2014 | Valoració: 10

    pel teu comentari i per compartir

    una abraçada ben gran ! ;-)

  • Molt sensual[Ofensiu]
    Atlantis | 25-01-2014

    i ben descit i una bona veritat : gaudir d'una mateix és el primer pas per poder guadir també amb els altres.

    M'ha agradat molt llegir el relat.

  • Fantàstic![Ofensiu]
    Pispireta | 25-01-2014 | Valoració: 10

    Les teves paraules descriuen la situació de tal manera que embolcallen només iniciar la lectura. La descripció és estupenda!

  • tot poesia[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 21-01-2014

    Una visualització eròtica molt encertada i ben portada, amb gust i desig. sembla que les banyeres van molt concorregudes amb el tema eròtic. Ens desperta sensacions de netedat i desig alhora. Bona feina Josep!

    Ferran

  • Agradar-se[Ofensiu]
    EliesVF | 21-01-2014

    Bon relat. La situació ben descrita i poses de relleu un fet cabdal: per a poder agradar als altres, t'has d'agradar tu mateix. Felicitats!

  • Delicat[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 19-01-2014

    com una carícia.

  • Sensual[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 18-01-2014

    Comparteixo el comentari que algú ja t'ha fet. Trobo el teu relat molt sensual, l'erotisme ja li posarà el lector segons li convingui.
    Salutacions

  • Narcisisme[Ofensiu]
    Olga Cervantes | 18-01-2014 | Valoració: 10

    M'encanta com descrius l'escena de la banyera. Les pesssigolletes,el punt d'escalfor de l'aigua i la seguretat que tenen els narcisistes de que tothom voldrà estar pel seu cos. Una abraçada.

    Pinya de rosa

  • Molt sensual[Ofensiu]
    allan lee | 18-01-2014

    i saborós. La sensualitat de l'aigua i la pell. I, el més important, la certesa de trobar-se bonica. Perquè sempre, per gaudir, s'ha de començar en aquest punt. Encisador i delicat. Una abraçada

    a

  • Davant el mirall[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 18-01-2014 | Valoració: 10

    Les magnífiques escenes que has descrit, en un to suau, tebi com el vapor d'un bany. Unes descripcions molt acurades amb la sorpresa final d'una altra noia a l'habitació. Llibertat entre escumes, desig que va pujant de to. Fantàstic Josep! Una abraçada.

    Aleix

  • bo josep...[Ofensiu]
    joandemataro | 18-01-2014 | Valoració: 10

    no hi ha res com jugar amb el desig, la imaginació, les sensacions... i obrir el camí al gaudi real

    salutacions
    joann

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Josep Ventura

Josep Ventura

116 Relats

491 Comentaris

95368 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
Vaig néixer abans de l’any del fred entre Barcelona i Girona, em varen obligar a aprendre una llengua i es varen oblidar de la meva.
El meu vici es llegir, la meva il•lusió escriure.
Sóc un enamorat del mar, apassionat de l’Emporda, i caçador de la muntanya.

Llegir es la gana insatisfeta del pensament.

Les paraules foren inventades com primitives armes contra la desesperació.

regastell@hotmail.com