A LA MERDA TOTS PLEGATS !!!

Un relat de: jomagi
Ja fa mesos que les noticies o més ben dit en les xarxes, fake news, youtubes, ràdios, telenotícies, analistes i demés púrria, es comenta amb una estupidesa similar com la que fa poc temps uns torracollons boigs, certificaven que la Terra era plana com una llefiscosa pizza Pepperoni...

Bé, doncs ara resulta que, en plena epidèmia del coronavirus empastifant-ho tot, el tema del dia n’és un de nou i desconegut... M’explicaré; com dic, es veu que fa qüestió d’uns mesos que se sent un soroll, una remor comparable com quan passa el metro de la línia L1 i L4 estant en la habitació d’un hotel de la Ronda de Sant Pere gaudint d’atrevides experiències pecaminoses...

El singular d’aquest fet, és que aquesta impressió sensorial se sent per a tot arreu del Món; vull dir que es percep en tots els continents terraqüis i marítims; uns amb mes o menys intensitat que d´altres, segons diuen.

És una clara evidència; tots ens n’anem a la merda. Si, si... la Terra s’està encongint de pena i de fàstic, sí; com un globus salivós que es desinfla. Segons els bavosos, altius i petulants periodistes gurus que, junt amb els seus tertulians analistes d’altíssima i ridícula magnitud mediàtica en les principals emissores de radio i televisió... i en mig d’eufemismes estúpids pseudopolítics plens d’odi versus els independentistes /constitucionalistes... s’estan cagant de por!...

En qüestió de pocs dies, està vaticinat, la Terra cada dia que passa s’està tornant més i més petita... D’aquí uns mesos serà ridículament com la germana petita de la Lluna. El curiós del cas és que la humanitat seguirà essent de la mateixa mida.

O sigui que a la curta tots quedarem comprimits en un magma corporal i pudent on races, religions, contaminació, falsos dogmes, humanitats, guerres, cates i maridatges de vins, turisme, G-20, borses, sexe virtual, crims, belles arts, audiències, reis i dictadors, economies, 5G o 20 G, nacionalismes de dalt o de baix enfilall; fent l’infantil joc de la cadira buida en el cim d’una ridícula pilota de tennis de la marca Wilson US Open...

Déu, i quines ganes tinc de viure-ho. Per això sol ja val la pena haver nascut.
DEO GRATIES!... Em pixo de riure!

Comentaris

  • Ens espera un futur gloriós...!!![Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 25-03-2020 | Valoració: 10

    A mi, en el fons, no em preocupa gaire que el globus terraqüi se'n vagi en orris, em fa més por a quin punt d'animalisme por arribar l'ésser humà en veure's impotent, i desesperant davant un fet com aquest. La terra és un paradís malmès per l'acció humana i per tant, com a ésser viu que ho és, és lògic i necessari que un dia o altre digui prou! i "A la merda tots plegats". Potser és que jo sóc un fervent devot de les tesis espiritistes, i per tant estic convençut que l'existència corpòria no és més que na representació teatral de l'ànima aquí la Terra. Ahir mateix llegia un escrit on el mestre ascendit St.Germain li mostrava a un humà a qui portava a passejar per la vibració espiritual, les vides que aquest havia tingut en diferents períodes històrics. L'afortunat humà veia davant els seus ulls, amb exactitud i claredat, la ciutat faraònica de Luxor tal com era en la època de màxim esplendor, i també el París del temps d'en Lluís XV on va tenir una vida com a dona cantant. Pot semblar de ciència ficció que un mestre tant elevat com en St. Germain pugui per manipulació dels àtoms recrear aquestes escenes històriques...Però en realitat, és que res del que s'esdevé a l'univers s'esborra, tot queda en un clixé... Els pensaments humans, col.lectius, són sens dubte els creadors de totes les fortunes o catàstrofes que ens passen... I el Coronavirus és una d'aquestes! jomagi... espero que amb aquesta petita exposició meva deixis de veure-ho tot tan negre... A vegades tenim tendència a projectar els nostres pensaments negatius de forma global... Jo, aquests dies he estat amb una grip de cal Déu! he estat negatiu....però ara que estic restablert em sento un "capoll de nenúfar eixint de sota l'aigua"....Salut, Nil.

  • Acceptable.[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 20-03-2020 | Valoració: 8

    M'ha semblat un relat bastant correcte, acceptable, tot i que una mica barroer.

    És imaginatiu. Sí. La fi del món per superpoblació i gran diversitat d'ideologies i formes de ser. Realment, ¿qui no s'ha preguntat mai què passarà quan s'acabi el món? Coses curioses, sí...

    Potser miraré més articles teus, però t'animo a posar-hi una mica més de formalitat, o, almenys, és el que jo opino, i sóc un sol lector, haig d'admetre-ho.

    Endavant, jomagi, ens veurem suposo!!

  • Ja tinc les crispetes a punt[Ofensiu]
    Montseblanc | 10-03-2020

    Sí, això se’n va a la merda. Hi ha estones que a poc a poc. I de tant en tant fa una accelerada. Ja fa temps que vaig llegir al National Geographic que la sisena extinció ja està en marxa. Doncs endavant, tant hi fa quin sigui el mètode, implosió o explosió, virus o bombes. Els humans ho mereixem, de totes totes. Que comenci l’espectacle (bé, de fet ja fa un temps que dura la funció...).

  • Molt cert !!![Ofensiu]
    Gardenia | 10-03-2020 | Valoració: 9

    Tens tota la raó, ens anem ala merda !!! Escriu més si et plau Una abraçada

Valoració mitja: 9