Vint nanoocurrències sobre LLEPAR [temps real de lectura: 3 minuts]

Un relat de: Joan Colom
Això no és un poema.
Ens lleparem les ferides, com els gossos, i seguirem cap amunt fins la cinglera, famolencs d'eternitat. Haurà estat en va.

"Anatomia d'una caiguda" (Justine Triet, 2023).

En aquesta pel·lícula la intervenció d'un gos, llepant el vòmit de l'home que acaba suïcidant-se, resulta decisiva. Excel·lents interpretacions.

Autosuficiència.

Aquella contorsionista era sexualment autosuficient, pel davant i pel darrere.

Camaleons poc afectuosos.

Les "llepades" d'un camaleó peden ser mortals per als insectes situats a menys de 30 cm.

Dràcula, masclista.

Quan el comte acabava de xuclar la jugular a les víctimes, les dones es conformaven llepant els regalims de sang.

El súmmum d'un llepaculs.

Era tan llepaculs que, quan ascendiren el seu company amb menys antiguitat, fou el primer a felicitar-lo.

Etimologies.

"Llépol"/"llepolia" i "llaminer"/"llaminadura" venen de "llepar", però amb "Gormand"/"Gormanderia" no ho tenen gens clar. Vindrà de "gorja"?

Evoució o senilitat?
Contràriament a Monet, Renoir va tenir la seva etapa impressionista però va acabar fent cromos, pintura llepada.

Freudisme d'estar per casa.

Hi ha qui diu que la pulsió de llepar-li els mugrons a la dona és nostàlgia de la fase lactant...

Gel i foc.

Arrencaren el bastonet del polo i començaren a llepar-lo des d'amddós extrems. Els seus llavis s'apropaven i augmentava el desig.

Gran danès.

L'amo d'aquell gos tan gran i afectuós no l'advertí que el deixaria amb la cara plena de baves, d'una llepada.

Higiene i sexualitat (1).

Si la higiene corporal és ineludible per a unes relacions sexuals satisfactòries, en la pràctica del sexe oral, encara més.

Higiene i sexualitat (2).

No sempre havia estat així: hi ha cartes de Napoleó a Josefina anunciant-ne l'arribada i demanant-li que no es banyés.

Jo mai no he estat un expert.

Però diuen que acaronar l'orella, besant-la, llepant-la i mossegant-la suaument, és tot un art que dóna els seus fruits.

La mar, origen i fi de la vida.

S'aturà arran de mar, mentre ones somortes li llepaven els peus. Després seguí endavant, mar endins, i ja no tornà.

Llepafigues.

El tenia tan ben ensinistrat, aquell yorkshire, que no li calia untar-se les parts amb mel.

Llepafils.

Era tan primmirat amb el menjar que no tolerava conversa a taula, per por a les gotetes de Flügge.

Llepaire.

Llepaire: Baix adulador. Sinònims: Llepa, llepacrestes i llepaculs.

No sóc una cosa ni l'altra, però...

Si fos un alcalde fatxa condemnaria als grafiters pescats in fraganti a esborrar les seves obres a llepades.

Obligacions laborals.

El cap de secció no gastava paper higiènic; havent cagat, convocava els subordinats per llepar-li el cul, d'un en un.

Comentaris

  • DE VAQUES I BAGULS[Ofensiu]
    Ravegal | 13-04-2024

    Llepant, llepant, una vaca es va menjar el vedell.
    El Llopis i el Llepes em fan un bagul; el Llopis la tapa i el Llepes el cul.

  • I la llepada...[Ofensiu]
    llpages | 08-04-2024 | Valoració: 10

    d'una llengua de vaca sobre la calba? És cert que fa que creixin cabells? Un univers de possibilitats que, en alguns casos, farien les delícies dels copròfags. M'he quedat amb l'estómac un xic revoltat després de llegir-lo, però reconec que hi ha feina de camp, i ben feta.

  • Una acció...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 07-04-2024

    ben amplia que dona molt de joc. Tot i que jo seria incapaç de trobar-li tants significats i expressions. Això és cosa d'experts com tu, i et felicito. I moltíssimes gràcies per la teva detallada opinió sobre el meu últim poema. Agraeixo molt la teva disposició.

    Rosa.