Un amic

Un relat de: Sol_ixent

Tenir un amic és meravellós. Ser amic d'algú altre és un xic millor. És com llevar-te i sentir com brilla el Sol.
Un amic és algú que pensa en tu quan ets lluny, algú que creua els dits quan tens alguna cosa difícil per fer.
Un amic escolta el que dius i també intenta entendre allò que intentes dir.
Un amic sempre està d'acord amb tu, tot i que a vegades et contradiu perquè vagis en compte.
Un amic t'incita a fer coses noves, coses que mai haguessis pogut imaginar i sempre té temps per tu quan arribes.
Un amic és algú amb qui pots passar una bona estona, algú que pensa en tu, t'escolta, et diu quan t'equivoques, t'ensenya coses noves, i sempre té temps per tu.

Comentaris

  • bonica descripció...[Ofensiu]
    sergi monserrat | 10-05-2006

    sobre l'amistat, estic d'acord.. no obstant, s'ha de saber molt bé a qui consideres o deixes de considerar amic...a vegades no ens ho sembla, però hi ha punts d'egoisme negatiu en alguns casos, interessos amagats...

    Però, essent positiu, deixarem obert un crit a l'esperança i a l'amistat sincera!

    Endavant!

l´Autor

Foto de perfil de Sol_ixent

Sol_ixent

140 Relats

441 Comentaris

129757 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
"En tots els meus personatges hi ha característiques meves, però cap dels meus personatges no és jo". (Mercè Rodoreda)