Sostre

Un relat de: Eric Martinez
Odio quan el meu pare fa obres a casa... El soroll de la perforadora és horrible... Se't fica a l'orella com si es tractés d'una mosca hiperactiva...

De forma rutinària, vaig trucar la meva mare per veure quines tasques de neteja havia de realitzar a casa abans de marxar a la feina.

El meu pare continuava amb la seva perforadora... Movent materials amunt i avall... La meva mare volia canviar el sostre de l'habitació... Estava avorrida d'aquell color blanc, i volia posar fustes de balsa... Donar un toc de color...

Vaig trucar-la al mòbil... No donava senyal...

A la segona trucada... El segon so... Una melodia em va fer obrir els ulls... La coneixia...

Vaig seguir aquella música fins a l'habitació dels meus pares... I la vaig trobar... La meva mare... Clavada al sostre de l'habitació... El seu cadàver es sostenia entre claus... Claus a les cames... Claus als peus... Claus als braços... Claus a les mans... Claus al cap... Claus als ulls...

El meu pare va entrar a l'habitació, i amb un somriure em va dir...

-¿T'agrada?

El vaig mirar i amb un somriure li vaig dir...

-Si... Li dóna un toc de color.

Comentaris

  • El soroll de la perforadora[Ofensiu]
    Montseblanc | 17-02-2019

    El teu relat m’ha agradat i m’ha desagradat a la vegada. Curt i (efectivament) terrorífic. Ja no sols pels fets objectius, sinó per la manca de sentiments del pare i del fill (bogeria?) i per la ironia i fredor del comentari final. Fa por. I més en els temps que corren... Els teus relats estan plens de monstres quotidians...

  • Nil=Crack![Ofensiu]
    Eric Martinez | 17-02-2019

    Moltísimes gràcies Nil, ets un veritable crack!

  • Poètic.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 17-02-2019 | Valoració: 10

    Vist com el Crist de Sant Joan de la Creu d'en Dalí, a ta mare la trobes crucificada, al sostre, per l'artista de ton pare, talment com si fos una enganxada de sang i fetge d'en Miquel Barceló. Un relat de caire psicòpata i alhora entendridor i poètic... curiosa i intrigant font d'inspiració. Salut, Nil.