Seducció

Un relat de: teresa serramià i samsó

I agafo les espines, fort!,
per posseir les roses;
i no em fa res punxar-me
si amb sang de gotes
atrapo ferm l'esglai, la lleu aroma
que entre els meus dits
s'esfulla
esgarrifant-se d'ànsia.

Comentaris

  • Compte amb les punxes.....[Ofensiu]
    Naiade | 17-04-2007 | Valoració: 10

    Veig que tenim un poema em el mateix títol, però res a veure l'un em l'altre.
    M'agrada la senzillesa em que descrius un moment tan intens i apassionat, la força que destil·la un text tan curt en el que no li manca ni li sobra cap mot. De vegades val la pena patir per obtenir allò que més desitgem i si no l'atrapem al vol, sol ser fugisser.

    Conèixer-te ha sigut una excel·lent troballa. Espero que seguim en contacte.

    Una forta abraçada

  • m'has fet possar ...........[Ofensiu]
    Gritella | 28-03-2007 | Valoració: 10

    la pell de gallina.

    QUE TENDRE AQUEST TROSSET

    atrapo ferm l'esglai, la lleu aroma
    que entre els meus dits
    s'esfulla

    T'acarono amb el sentiment que m'han despertat les teves paraules.

  • És tan difícil...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 14-03-2007 | Valoració: 10

    dir tant amb tant poques paraules, Teresa! em meravella aquest poema, que destil.la passió per la vida i coratge per afrontar tots els paranys que ens trobem pel camí.
    Una abraçada ben gran

  • Decepcionada[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 14-03-2007 | Valoració: 10

    Gràcies Teresa, ja se que el que em comentes m'ho dius de debò, ja se't veu prou sincera i m'agrada la gent així, no saps com t'ho agraeixo, per cert, no se a on estan els meus comentaristes perquè m'han deixat sola, sort de tu que em fas companyia, arribo a creure que només t'agrada a tu i ami el que jo escric.
    Ens hauries d'enviar el teu correu electrònic, perquè faig dibuixets i m'agradaria enviarte'ls (no et pensis que son gran cosa).
    Una abraça i fins un altre.

  • Lilith | 12-03-2007

    Si aprendre i fer-nos millors i més savis té com a preu el dolor, benvingut sigui. Però segur que és l'única manera? No ens podríem fer millors i més savis i aprendre a petons?

  • el camí de la vida.....[Ofensiu]
    MarBlava | 05-03-2007 | Valoració: 10

    no és gens fàcil, l'aprenentatge es continu i està ple de paranys, però és cert que les coses que costen d'aconseguir es valoren moltissim més.
    Un poema preciós, curt i intens.
    Aconsegueixes tocar-me l'ànima amb les teves paraules.
    Una forta abraçada!

  • Estàs feta una poetessa[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 28-02-2007 | Valoració: 10

    Benvolguda Teresa, moltes gràcies pel seu comentari, em dona forces i energia, t'estic molt agraïda però penso que no mereixo tan! Estàs feta una poetessa, de veritat! el teu poema fa pensar, es molt contundent Teresa, penses profundament.
    Una abraçada. Maria Pilar.

  • t'estim tota[Ofensiu]
    jaumesb | 28-02-2007 | Valoració: 10

    ,
    me'l faig meu teresa

  • Si el premi és bo...[Ofensiu]
    Rodamons | 28-02-2007

    bé si val alguna esgarrapada.
    M'ha agradat molt, com logres breument descriure un camí d'esforços, d'esgarrapades, de concessions que acaba amb la consecució d'un somni.
    Molt bo Teresa, et seguiré llegint.

    Un bes, sense punxes, de petals de rosa

  • Molt bé Teresa[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 27-02-2007 | Valoració: 10

    - Em quedo bocabadada llegint les teves poesies, no se com tu fas amb tan poques paraules em facis una gran poesia, en tens la mà trencada i et felicito de tot cor.

  • Un preciós[Ofensiu]
    Elbereth | 25-02-2007 | Valoració: 10

    poema, amb les components precissos per la seducció: belles imatges, sentiment, i una seguretat en la manera de fer, envejable.
    M'agrada moltíssim com escriusTeresa!

  • fins i tot fa mal[Ofensiu]
    gypsy | 25-02-2007 | Valoració: 10

    aquest bellíssim poema. Punxa i fa sang i ens esglaia per uns instants. Transmets molts sentiments amb pocs mots. Ets una crack.

    petons

    gypsy

  • Seduïda plenament![Ofensiu]
    Unaquimera | 24-02-2007 | Valoració: 10

    Un poema que resulta tota una evocació del plaer subtil, que mobilitza la sensualitat a partir d'al.lusions lleus i fa referències a les etapes del trajecte cap al plaer com si es tractessin de breus replans en una mòrbida escala...

    És tan ben recreada la imatge i tots els sentits són seduïts de tal manera que en llegir-ho se'm fa un nus a la gola!

    Com sempre, la bellesa aconseguida amb l'expressió escrita em produeix un goig molt especial.
    Poder crear poemes com aquest ha de suposar una satisfacció íntima ben plaent...

    Gràcies, Teresa, pel poema i per a tu una abraçada ben ferma, de les que atrapen,
    Unaquimera

  • seduït...[Ofensiu]
    l'home d'arena | 24-02-2007 | Valoració: 10

    ... hi vaig. A beure de vos, sirena, que cantes arrapada a la pedra del desig.

    Bellíssim, Teresa. Un bes.

Valoració mitja: 10