El perquè

Un relat de: teresa serramià i samsó

M'estimo el paper blanc a frec de llapis.
La soterrada màgia que en ell, lenta, es desvetlla.
El respir gratuït de les paraules germinades
inflant-se, desinflant-se, pel voler de la manxa
que no sap el què fa. Ni perquè ho fa.

Ni tampoc el fins quan. Però que ho fa.
Com un cos verge
abandonant-se

a mans del seu amant.

Comentaris

  • 5e aniversari[Ofensiu]
    Jere Soler G | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Quina màgia...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 29-11-2008 | Valoració: 10

    la teva per explicar en breus paraules aquesta sensació que ens omple i ens buida quan, amb un llapis i un paper en blanc, iniciem el procés d'una creació que no podem controlar, que sorgeix i es plasma en paraules que queden escrites.
    Com sempre, un plaer llegir-te, Teresa
    Una abraçada

  • Gràcies.[Ofensiu]
    bocidecel | 24-08-2008 | Valoració: 10

    He llegit alguns poemes, massa pocs. M'agraden molt i els llegeixo poc a poc per assaborir cada paraula, cada imatge que em desvetlla. Admiro aquest do de dibuixar amb paraules, senttiments que semblen indescriptibles. l'alè que incita "el respir gratuït de les paraules germinades".

    Gràcies per aquests regals.

    Una abraçada.

  • Tens raó![Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 22-06-2008 | Valoració: 10


    Tens tota la raó, jo penso el mateix, quan m'inspiro i em sento a escriure paraules maques és un moment molt bó.

    M'he fixat en el teu relat perquè m'agrada saber el perquè de totes les coses, de l'existència, del món, de les persones i sobretot de l'escriptura.

    Espero que no paris d'escriure perquè gaudeixo molt llegint els teus relats. Gràcies per aquest moments de pau interior.

    Un salut d'ullsblaus1

  • ambre | 12-06-2008

    Feia temps que no ens regalaves res nou ...

    S'ha d'assaborir poc a poc ...

    He "analitzat" un poema teu, una especie "d'assaig" que he penjat aquí m'agradaria saber si estic molt lluny de "terra" ;)

    Hi vaig copiar el text, si no t'agrada que hi sigui, el "despenjo" sense cap problema ...

    Una abraçada
    ambre

  • Com...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 08-06-2008 | Valoració: 10

    una melodia. sura el poema...que es fa i es desfà... magistralment a cops de llapis entre els teus dits.

    El perquè...tu ho has dit.
    1abraçada. ESPIRAL

  • Allarga la música tan com puguis)[Ofensiu]
    T. Cargol | 08-06-2008


    Li dona molta energia als poemes
    (m'estimo el paper blanc a frec de llapis.
    La soterrada màgia que en ell, lenta, es desvetlla.)

    M'agrada quan escrius i fas a anar el llapis
    la pregona excelència que en ell ràpida ens mostres.

    Salutacions,

    T. Cargol

Valoració mitja: 10