Res

Un relat de: Eric Martinez
No et preocupis, ningú et mira... No hi ha bingo al teu voltant... Només estàs tu... Amb els teus pensaments... Amb les teves distraccions... No hi ha ningú que t'observi... No hi ha ningú que sàpiga el que estàs fent... No hi ha ningú que sàpiga com ets, que t'agrada... Que vols... Que desitges... Que t'esgarrifa... Que tems... Les teves pors més amagades... Els teus malsons... Que cada dia reflexiones... Que intentes amagar sense èxit... Aquells aspectes foscos del teu ésser... Que penses que ningú veu... Però que ell observa... Que ell inspira dia rere dia... Nit rere nit... Ho sap... Sap tot el que fas... Tot el que penses... Tot el que sents... La corrupció... La ira... L'odi... Tot això que envolta el teu ésser... Ell ho sap... Ell t'espera... Sempre has sabut on és... Sempre ho has sabut... Vols trobar-lo? Està al lavabo... Just al mirall... T'espera.

Comentaris

  • L'espill[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 01-04-2019 | Valoració: 10

    No m'esperava aquest final.... Per què quan ens esguardem a l'espill pensem que som nosaltres els observadors i en realitat som els observats, per "ell", la imatge que hi ha plasmada al mirall. Un relat molt profund en quan a les deduccions que podem sostreure. Salut, Nil.

  • Cert![Ofensiu]
    Eric Martinez | 27-03-2019

    Si jajajaja.
    Gràcies!

  • Bingo[Ofensiu]
    SrGarcia | 27-03-2019

    Un relat tètric.

    Em sorprén la frase "No hi ha bingo al teu voltant".

    Suposo que en lloc de "bingo" ha de dir "ningú". Suposo que es cosa dels correctors automàtics, sempre posant un toc surrealista no desitjat.

    Només ho suposo, potser és aixó el que volies dir.