Res més que res

Un relat de: instants

Hi ha moltes maneres de veure o de sentir la vida. A voltes complicada, a voltes senzilla. Suspirs de l'ara, flaires del passat, somnis de futur.
La lluita s'escau dèbil, els dies no passen mai, les punxades de dolor es viuen com paràsits que corrouen l'ànima. I, malgrat tot, l'aire oxigena la vida i els seus matissos en mil colors diferents.

I tot, res més que res.

Comentaris

  • Clar de lluna | 20-02-2008 | Valoració: 10

    ...sempre he sentit dir que la vida pot passar molt ràpid o molt lentament, depenent de com es visqui. Realment, els mals moments passen a pas de tortuga, i els bons quasi no tens temps de assaborir-los.

    Desitjo que la vida et passi ràpid, doncs significarà que ets molt feliç.

    Un petó.

    P.D: preciosa biografia.

  • La lluita i el dolor[Ofensiu]
    gypsy | 29-06-2006 | Valoració: 10


    sempre son dins nostre.
    És cert, que podem trobar l'oxigen, l'alè necessari per resistir la tempesta i esperar la calma que un moment o altre haurà de venir.

    gypsy

    PD: i si un dia, la tempesta sen's emporta, sempre quedaràn senyals nostres, records en algún lloc amagat.

    petons!

  • M'agrada[Ofensiu]
    Gemma34 | 20-05-2006

    Ostres, porto deu minuts esborrant i reescrivint aquest comentari. al final ho deixo així!! jejeje que sosa que sóc.

    Gemma34

    .

  • Res més que això...[Ofensiu]
    angie | 06-05-2006

    això és saber passar per aquesta vida i fer-ho amb la felicitat ben a la vora...

    el whisket ja el farem...aviat...haha

    petons

    angie

  • així que un home 10?[Ofensiu]
    helena | 06-05-2006


    eh?, jajajaja

  • Bona reflexió...[Ofensiu]
    brideshead | 18-04-2006

    que ens diu que la gràcia sempre rau en saber apreciar els bons, petits, íntims moments, en què la fecilitat es manifesta de manera silenciosa...

    Concís, breu, però per a pensar-hi amb deteniment.

    Salut, instants, i una abraçada.

  • Hola instants,[Ofensiu]
    Palerm | 14-04-2006

    Potser no en reconeixeràs, però tenim un cafè pendent (o una copa, de nit, uauuuu, que es pot allargar i allargar, segons els designis d'aquells plaers obscurs que no es poden deixar passar, wque s'han de viure...).
    En fi, que el teu relat m'ha agradat, i el títol el trobo genial.
    T'hi has lluït del tot. Una abraçadassa com la que una nit et vaig fer.

  • Tens molta raó Instants![Ofensiu]
    mzungo | 14-04-2006 | Valoració: 10

    Moments tristos i decaiguts fan pensar en la vida. Incerteses i contradiccions són les respostes a les preguntes que ens formulem. Mirem al passat,vivim el present i anhelem un futur, però a vegades, estem dèbils i no veiem més enllà que dolor i patiment. Farts de tot, ho engegaríem a rodar tot, però la vida sempre dóna sorpreses; tu dius: "l'aire oxigena la vida..." i ens fa reviure per seguir endavant. No és l'aire en moltes ocasions, sinó nosaltres mateixos que canviem el que hem de canviar.
    "La lluita s'escau dèbil", sí, però l'única lluita que es perd és la que s'abandona. LLUITEM!!!!
    RES ÉS MOLT!!!!

    Molts petons i una forta abraçada.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de instants

instants

84 Relats

380 Comentaris

96206 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Sóc com sóc, aprenc a viure cada dia, alguns més que altres, però no deixo mai de maravellar-me dels petits desitjos fets realitat.

Crec en la llibertat i en la tendresa, d'ella en faig el meu camí i la meua bandera.

No m'agraden les paraules que no diuen res, no m'agrada perdre el temps.

Arranca-li somriures a la vida, car que et golpegi una i mil vegades, sigues tu, assumint totes les conseqüències, i no deixis mai de SER.


"Me da pena que se admire el valor en la batalla, menos mal que con los rifles no se matan las palabras"

"La poesia militant

Els artistes àcrates, imbuïts del romanticisme llibertari i d'un autodidactisme militant, faran del seu art un viarany cap a la llibertat."

" La cultura anarquista" de Ferran Aisa. Capítol: Dinamita cerebral.