REPTE COL·LECTIU (prosa)

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
prosista!!!


5 aniversari RC



Participa en la construcció del relat del 5è aniversari. Com? Molt senzill!

Pas 1- Vés al final de tot de la pàgina i comença a llegir els comentaris, de més antic a més recent
Pas 2- Pensa com podria continuar el relat (màxim 3 línies)
Pas 3- Afegeix un nou comentari amb la teva continuació

Premi? És que sempre necessiteu un premi per participar? De totes maneres, n'hi ha un ;-)

Tots els comentaris que hagin estat publicats abans de les 12 de la mitjanit, seran inclosos en un arxiu recopilatori que estarà disponible al llarg de la setmana que ve (juntament amb el poema col·lectiu, juntament amb... Fins aquí puc llegir, jeje).

PARTICIPA I FORMA PART
DE LA HISTÒRIA D'RC!!!



Comentaris

  • Jo arribo tard a inserir el meu comentari però vull dir que [Ofensiu]

    hem tingut sort de trobar-nos a Relats en català i gaudir així d'una amistat tal vegada desconeguda, o potser intangible, millor encara virtual i generosa que ens ha acollit acompanyat i guiat per un dels senders més feixucs, però sens dubte també dels més importants per mantenir viva la nostra llengua i la nostra cultura.
    Relats en català ens ha donat la oportunitat de coneix-se'ns entre nosaltres, de publicar fidelment les nostres obres, i el més important és que aquests anys ha estat i segur que ho seguirà sent, el gresol de grans promeses per la nostra literatura.

  • Com ho podria dir?[Ofensiu]
    F. Arnau | 11-01-2009

    La veritat és que vosaltres heu aconseguit fer-me mudar de pell... com fan les serps. La vostra companyia ha estat tota una renovació pel meu ésser.

    FRANCESC

  • socmas | 11-01-2009

    Encalço en aquesta finestra, en una vesprada d'hivern d'un cinquè aniversari, llegint i escrivint per tal d'anar en la renglera del camí dels mots i sentiments de la efusió de donar a conèixer anònimament el meu entranyat.

  • judit pujadó | 11-01-2009

    Teixim en solitari nusos de paraules que després despleguem, virtuals però tangibles, i cosim un vestit fet de trossos de poemes i retalls de contes que venen d'arreu i es troben aquí, omplint un gibrell d'il·lusions de tants desconeguts que així ens compartim

  • al vespre ja[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 11-01-2009

    S'anava fent de nit, i una lluna radiant ens acompanyava, festívola i brillant, per fer-nos gaudir fins a l'última espurna de llum d'una festa rutilant i enganxosa.

  • Urepel | 11-01-2009

    Dies farcits d'instants. Instants farcits d'aquesta màgia silenciosa d'oferir o llegir paraules, frases, versos i paràgrafs en aquesta finestra que tots compartim, que tots oferim i que tots vivim.

  • Continua[Ofensiu]
    nuriagau | 11-01-2009

    En aquest meravellós espai podem anar obrint finestres i gaudint de la lectura de textos múltiples i, alhora s'obren portes de persones que ens acullen virtualment.

  • seguim! ;)[Ofensiu]
    marta_gut | 11-01-2009

    En aquest espai màgic, únic i singular hem après a ser com som, hem descobert facetes tan amagades que ni tan sols nosaltres mateixos coneixíem i anem evolucionant dia rere dia; som testimonis silenciosos fins que deixem una valoració, som crítics anònims fins que mostram la nostra opinió: som part d'aquesta gran família!

  • kispar fidu | 11-01-2009

    i fins i tot, en recitals, presentacions i trobades tenim la oportunitat de posar rostre a aquelles persones que hem anat creant a través de les paraules.

  • Quin tresor![Ofensiu]
    Unaquimera | 11-01-2009

    Avui, diumenge 11, en mig de la festa relataire, reflexionem sobre la riquesa que vessa d'aquest espai: a mi m'enriqueix com a persona que gaudeix llegint escrits de totes les temàtiques, tipus o categoria i estils; i al mateix temps, com a autora que intenta escriure reflexivament, aprenent, experimentant...
    Crec que aquest és un dels valors principals d'un espai tan singular com Relatsencatalà: podem aportar-nos mútuament processos, èxits, fracassos, propostes, energia, alternatives, recursos, bellesa, ... en la doble faceta de lletraferits i de persones, no creuieu?

  • manel | 11-01-2009

    *
    (ara seriosament)

    Un món més enllà de la virtualitat, on podem mostrar una part del que realment som a través de les paraules, a través de la creació. I això ens fa més humans.

  • manel | 11-01-2009

    *
    -Aprofito per saludar a la tieta Lola, a l'avi Federicu i als meus cosinets de Reus que segur que m'estan veient!!
    -ei! Que això no és la tele!
    -ah no? ui, perdoneu

  • mjesus | 11-01-2009

    Mirem sense veure i llegim sense conéixer sovint a l'autor. I a travès dels comentaris, vas reconeixent les persones que hi ha rere un relat o un poema.

  • Dolça Parvati | 11-01-2009

    I el millor, el caliu humà que rere tantes paraules vessades traspua emocions, anhels, pensaments... Allò que és molt més que llenguatge.

  • angie | 11-01-2009

    Se'ns ha obert una finestra al món, un món ple de paraules, on ésser lliures per escriure i parlar. Hem creat un verger català.

  • i continua[Ofensiu]
    ESTEL | 11-01-2009

    , una il.lussió que compartim tots, ahir, ara, demà

  • Continuació[Ofensiu]
    copernic | 11-01-2009

    no és un dia qualsevol: És el cinquè aniversari d'una il.lusió

  • 2ª intervenció[Ofensiu]
    gypsy | 11-01-2009

    Avui diumenge 11 de gener del 2009, a les 10 del matí ens ha envaït un huracà d'energia positiva, com un miracle enmig del caos de la tristesa...

  • 1r intervenció[Ofensiu]
    Teresa Saborit | 11-01-2009


    Avui diumenge 11 de gener del 2009, a les 10 del matí...

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

283095 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!