Recorda...

Un relat de: Naiade

Encara era una nena
quan em vaig enamorar de tu
quan encara no sabia
que era allò que sentia
cada cop que estaves a prop meu.

Encara era una nena
quan el cor se m'accelerava
quan la paraula s'entretallava al sortir
que era allò que em feia vulnerable?
cada cop que et sentia junt a mi.

Encara recordo com si fos ahir
quan és trobaven les nostres mirades
quan els cossos se'ns apropaven
que era allò que m'impulsava a seguir?
cada cop que ens abraçàvem.

Encara veig la teva mirada suplicant
quan la vida va separar-nos cruelment
quan tot just intuïa el que allò devia ser
que era allò que ens tallava el futur?
tot just quan ens començàvem a descobrir.

Encara que el temps ha passat
quan evoco la teva imatge
quan recordo la dolçor del últim petó
sé que cap dels dos podrà oblidar mai
el que va ser el nostre primer amor.


Comentaris

  • hoola! :)[Ofensiu]
    lady_belen | 25-03-2009 | Valoració: 10

    moltes grácias per llegir el meu relat i signar-me :) però dels pocs relats que he llegit teus, ja que ne tens un fum... aquest m'ha encantat...

    I tens raó, el temps passa, però els records no s'obliden, sempre estan dintre de nosaltres, i penso que els records feliços sempre són els més trists, i més si es tracta d'un amor del passat que va deixar una gran petjada en el teu cor..
    m'encanta com escrius, de debò, un petó molt gran Naiade ^^




    belén.

  • felicitatsssssss, preciosa![Ofensiu]
    Xantalam | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Recordar[Ofensiu]
    joanalvol | 16-07-2008 | Valoració: 10

    La memòria guarda esdeveniments, però quan són sensacions profundes la memòria no hi té paper. Les sensacions que provoquen els sentiments, sobre tot l'amor, això que tant bé s'experimenta i que costa tant de definir, no és merament remembrança. Jo crec que romanen en altra banda, potser directament a la consciència, car sempre són allà, sempre iguals sense distotrsió. Sempre presents, no com un passat on tant s'oblida.

    M'agrada com descrius
    Joanalvol

  • El...[Ofensiu]
    natasha | 29-05-2008 | Valoració: 9

    ...primer amor mai s'oblida. El teu escrit m'ha recordat en general a la frase: "Em vas mostrar l'interior del teu cor quan jo encara ignorava el significat de la paraula "amor".
    Perquè quan aprens a caminar per la vida...l'amor hi juga molt.
    Un petonet

  • Seguint...[Ofensiu]
    Bonhomia | 29-04-2008 | Valoració: 10

    El meu primer amor va ser a la guarderia ( no correspost, jo era molt tímid ) i la noia es deia Carla. No he sabut mai més res d'ella. Ha de ser bonic tenir un primer amor correspost, encara que no duri eternament.

    Em va encantar conèixer-te i poder saludar i parlar també una mica amb el teu marit.

    Ens veiem en una altra trobada!


    sergi

  • em trobo millor que mai![Ofensiu]
    Bonhomia | 14-04-2008 | Valoració: 10

    Romàntic com mai, un amor infantil. Em va preguntar deomises ( per cert, com escriu de bé, eh? i és autodidacte! ) que li vas dir que com em trobava. Estic millor que mai! Vaig tenir un ingrés abans de setmana santa perque se'm tensaven els músculs i caminava malament. Ara que han passat moltes setmanes ja en fa algunes que em trobo d'allò més bé.
    És real, el relat?

    un petó


    sergi

  • Hola Nàiade,[Ofensiu]
    GTallaferro | 12-04-2008 | Valoració: 10

    Mercès pels teus comentaris. Ara ja torno a treure, altre cop, el cap, tímidament a relats.
    Veig que continues tan prolífica com sempre. És una gran sort la teva constància i també és una gran sort per a mi poder-te llegir, i comprovar que , tal i com molt bé ens exposes, el primer amor mai s'oblida.
    No sé si va ser Virgili que va dir que les dones són com les àmfores, que sempre destil·len l'aroma del primer vi que van guardar. I és això el que sol passar amb el primer amor. En el meu cas, va ser una relació tormentosa, d'aquelles que et fas un fart de patir, ara sí , ara no, ara et deixo, ara torno...Vaig idealitzar i col·locar en un pedestal a un noi, que realment, no s'ho mereixia, en fi...vaig pagar les ganes que tenia d'enamorar-me de veritat, cosa que he aconseguit quinze anys després, als 30...i és que l'amor de veritat, també requereix ser savi...
    Molts de petons, ens comuniquem aviat!!!

    Salut!!:))))

  • Clar de lluna | 29-03-2008 | Valoració: 10

    ...que bonic! Sí, el primer amor mai s'oblida i es guarda en la caixa dels records amb tendresa i nostàlgia.

    Una abraçada!

  • gypsy | 29-03-2008 | Valoració: 10

    M'agrada com has situat el record, sense melangia ni tristor, com quelcom que ha esdevingut, com la pluja o un altre fenomen natural.
    I escrit amb mestratge i musicalitat!.

    Crec com tu, que els reptes ens ajuden molt a millorar i m'encanta trobar-me amb tu en ells. Quan et veig acostumo a somriure i quan en rnbonet posa dibuixets, com diu ell, també t'espero amb deler!.

    Un petó preciosa!

    gyps

  • Lloc d'honor[Ofensiu]
    Unaquimera | 26-03-2008 | Valoració: 10

    La memòria té la capacitat de guardar records que no es perden a pesar del pas del temps, perquè formen part del tresor que manté gelosament protegit de l'oblit i els danys que podrien causar reflexions posteriors.
    Aquest tresor és també, de vegades, un refugi on acollir-se en moments determinats en què la vida és dura, en què la pell està sensible, en què el present empal·lideix o fa mal a la vista...
    Evidentment, el primer amor té un lloc d'honor dins aquest espai, té una brillantor especial, i un aroma que el distingeix de molts altres... i que nosaltres reconeixem de seguida, quan obrim la tapa del cofre del tresor, encara que hagi quedat mig amagat per sota de vivències posteriors.

    T'envio una abraçada esventada però ben forta, per a què no pugui emportar-se-la el vent que bufa i bufa sense descans des de fa dies,
    Unaquimera

  • El que ha estat bonic i natural[Ofensiu]
    Melcior | 24-03-2008 | Valoració: 10

    perdura en la memoria, encara que et sembli en moments determinats que ho has pogut oblidar .
    Endavant!

  • De fet potser...[Ofensiu]
    onatge | 23-03-2008 | Valoració: 10

    només som una suma i una resta de records...
    El primer amor, aquest sempre deixa arrels a la terra del record.
    Descrius molt bé els sentiments. Cada mot és com un color al quadre de la vida...

    Una abraçada.
    onatge

  • El primer amor sempre és el més dolç[Ofensiu]
    deòmises | 19-03-2008 | Valoració: 10

    I el que perdura més en la memòria.

    Gràcies, d.

Valoració mitja: 9.92

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

274322 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com