Quin festival, tio, per cagar-s'hi!

Un relat de: Màndalf

*
- Ei, tio, què fots?
- Hola tio, demà a les dues a la Garriga, tio.
- No et sento, tio, no tens cobertura... demà a la Garriga?
- És secret, tio, parlo fluixet, no vull que em senti ningú. Sí, demà, tio.
- Cony, quin misteri col·lega, de què va? Una fumata comunitària?
- No, no, res d'herba tio. L'Ibañez i la Txoni que es casen, tio.
- Però què dius xaval! Vaya tela tio!!!
- Tranqui tio, tranqui. No t'excitis, cony. Es casen d'incògnit.
- Hòstia xaval i això com es fa?
- Joder, sense que ho clitxi ningú, tio, baixa de la parra, tio.

*

El pringat de l'Ibañez ha tingut la delicadesa de no invitar-nos al jutjat i hem anat directament al papeig. Això és un amic.

- Què voldran de primer? -pregunta el fulano motivat.
- Ah! Però no hi ha un menú de la boda?
Un cop de peu al sec de la cama em fa callar. Joder! És que no ho saben ni els cambrers? Què fort!
Em demano canalons i filet, avui em fotré fins al cul.

És curiosa la distribució de la penya, taules de dos, de quatre, de cinc persones... com si fos un dia qualsevol al restaurant. La majoria ens coneixem però tots hem de fer veure que no. Al xorra del Minsu, a la taula del costat, sol amb la seva xurri, li cau el tovalló al terra i el muermo del seu cosí, que està amb nosaltres, el pilla i li dóna:
- Li ha caigut el tovalló... - li diu, com si parlés amb un guiri
- Ai, moltes gràcies, és vostè molt amable -segueix la conya el Minsu amb cara de penjat.
L'habitual seria:
- Joder pavo, estàs empanat! T'ha caigut el tovalló!
- Calla primo, que ja ho sé! Que et donin pel cul!
Es porten de puta mare.

Quan m'estic papejant el segon tros de filet, que està que t'hi cagues, el Perles, que el tinc al costat, se m'arrambla i em diu fluixet a l'orella: "Que se besen. Passa-ho." M'empasso el mos com puc i li xivo la frase al Manoles el ionqui: "Que te pisen. Passa-ho". Li foto una mica de bulla a l'assumpte, que aquest sidral és una ratllada. Dissimuladament, tothom observa el recorregut del joc del telèfon fins que arriba al seu destí, els nuvis. L'Ibañez mossega l'orella de la seva sogra i la Txoni es posa dreta i s'aixeca el vestit. Porta les calces blanques, quin pivon, està boníssima!

Ara és el Manoles qui em xiuxiueja amb cara de fumat: "Visc a París. Passa-ho" Molt intel·ligentment el que ha iniciat la roda creu que arribarà un "visca-els-nuvis" a la taula dels recent casats. I una merda. "Visca els penis. Passa-ho" li dic al Perles. A veure si ho pilla. Aquest cop quan arriba el missatge els nuvis es foten una morrejada de l'hòstia.

No ho puc resistir, li he de dir alguna cosa a la catxonda de la Mingues, dues taules més a la dreta. La pava em posa i jo fa temps que em menjo els mocs. Faig una foto dels meus llavis molsudets amb el mòbil. Connecto el bluetooth i rastrejo. Em surten quaranta-dos mòbils. Crec que és aquest, li envio, a muerte. Se sent un bip-bip, però una taula més enllà. Merda, quina mala punteria, ja l'he cagat amb aquesta parida. Veig a l'oncle del Perles que pilla el mòbil. Acte seguit em mira i em pica l'ullet, el mariconàs. Joder quin mal rotllo!

A les postres clitxo a la Txoni que es pira trontollant una mica. Segur que va al lavabo. Amb la discreció que puc (quina mitja merda amb les birres), vaig també cap al sector serveis amb la flipant idea de fer d'amic invisible. Passo la mà per la porta on hi ha una tia dibuixada, pillo la clau del llum i el tanco. Entro ràpid i, a la penombra, m'enganxo com un pop al cos de la Txoni, que s'ha quedat empanada de cara al mirall. Ella no sap qui sóc jo, quin morbo més bestial. Tots dos anem a sac, més calents que un canuto per Sant Joan. No ens tallem ni un pèl, desfase total. Què millor que un bon polvo d'incògnit en un dia com avui? Té el que tenen els bons regals: és personal i per recordar tota la puta vida. Em piro i la deixo al lavabo petada i feta pols; jo sóc així, el rei del mambo.

Quan torno al menjador, el primer que miro és al cornut de l'Ibañez, je je. Quin nom que té el paio, l'han clavat. Immediatament observo acollonit que la Txoni està asseguda al seu costat, tan tranquil·la amb el pastís. La mare que em va! Què collons...a qui m'he follat? Repasso les taules jinyadíssim. Les iaiaes hi són totes, les tietes també, la meva germana... joder, joder, quina anada d'olla...
Escolto crits d'un altre banquet del costat:
- Brindem per la jubilació de la Simforosa!
- Un moment, que ara torna.
Per cagar-s'hi, tio.

Comentaris

  • Amb l'humor ...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 17-05-2010 | Valoració: 10

    fantàstic que et caracteritza, has fet un relat per no parar de riure de començament a final. Et felicito de debó, no només perquè ens ajudes a passar un millor dia sinó perquè estic convençuda que fer relats d'humor i fer-los amb aquesta gràcia, és un dels tipus de literatura més difícils que hi ha.
    Una abraçada

  • És bonísim!! Ha ha ha...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 31-10-2009 | Valoració: 10

    És un relat-acudit molt bo, i molt trempat. M'encanta la idea.

    Quina boda aquesta, amb uns convidats més fora de tot... Si se li pot dir boda a una boda secreta.

    En fi, que visquin els nuvis i que tot vagi molt bé.

    A reveure, bondiaire!! Fins el pròxim relat.

  • a veure si ets valeeeeent![Ofensiu]
    kispar fidu | 07-07-2009


    per cagar-s'hi tiooooooooo!

    l'endevines? :)

  • M'he posat a riure...[Ofensiu]
    Calderer | 03-07-2009


    ...a mig llegir el teu relat i tothom que m'envolta (xist, estic a la feina, però que no ho sapiga ningú) se m'ha quedat mirant. Segur que pensen que quan més va més pirat estic.

    Molt divertit!

    Lluís

  • jajajajajaja[Ofensiu]
    kispar fidu | 14-05-2009

    (o sent tu, millor dit)

    (o millor dit, millor escrit)

    jªjªªªjªªªjaaªªaaajªªªaaªaajaaaaªªª


    si hi havia comentari i tot! anava de debò! (com que no he rebut els mails...!)

    I amb rima i tot de la bici!

    ja ho dic jo:

    Quin paio, festival!, per no perdre-se'l!

    (i parlo de tuuuu!)

    un petonààs a so de timbre :)

    (una via verda al voltant de relataires estaria brutal, eh!)

  • El rei del mambo!!!!![Ofensiu]
    angie | 20-04-2009

    Descollonant, perquè quan el mosso m'ha vist riure com una boja, se li ha encomanat a ell, jaja. Brutal i divertit. El vocabulari, bestial. La introducció, genial.
    Els teus assessors deuen anar ben pagats eh?. Collons amb la família!. Escombrant d'aquesta manera cap a casa, ens deixareu a tots, secs d'enginy i humor!.
    I emprant una frase del relat, d'aquelles ben intencionades en el punt necessari, Mandalf, el teu relat "Té el que tenen els bons regals: és personal i per recordar tota la puta vida. "

    angie

  • Molt divertit[Ofensiu]
    surina | 17-04-2009 | Valoració: 10

    Jo vull felicitar a la Sinforosa. Quina festa de jubilació més completa! No ha faltat res.
    No és que em faci enveja... no.
    Ets un mestre fent riure.

    Irene Tironi

  • Llibre | 01-04-2009

    El que no m'ha quedat clar és si al final es van arribar a casar o no.

    M'ho podries explicar en un altre relat? Hjehejehe...

    Genial, nano... Això sí: cada cop estàs pitjor. Fes-t'ho mirar!

    LLIBRE

  • yeah![Ofensiu]
    MPRT S.XXI | 01-04-2009 | Valoració: 9

    Haha m'agradaria haver estat una convidada més d'aquesta boda i que m'agues temut del que et va passar , no sé si t'ha pasat de veritat o no pero m'ha encantat , ets al primer que valor , que ho tenguis en compte !
    SALUUT DES DE MALLORCA

  • Et superes tio![Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 21-03-2009

    Cada dia ens fas riure una mica millor... o volia dir que cada dia ho fas millor... i ens riem de tot, ostres consagrades, no sé que recollonas m'empatollo (amb permís, o no, del Bonet).

    Mira tio, no et ratllo més i m'obro d'un tall camí de la Garriga...

    I felicitats als nuvis!

    Ferran

  • Tiu güenuuuu![Ofensiu]
    rnbonet | 21-03-2009

    Descollonat -'es un dir- de riure; pixat -bo, unes gotetes de res- per les 'carcallades/risotades' de tant en tant (que vol dir cada tres renglons aproximadament); aclaparat d'apuntar a un full els sorprenents mots del lèxic... he acabat anant a ca l'estomatòleg perquè m'encaixés les barres. Ja et passaré la factura, ja, tio!!!
    Salut i rebolica! O com diu el meu cosí brasiler: 'Saluteira e força a la canuteira'!!!
    PS.
    Quin festival, tio!!!!!!!(Ara, cagar-me, no. Però quasi!)

  • JAJAJJAAJAAAA[Ofensiu]
    gypsy | 21-03-2009 | Valoració: 10

    m'he pixat de riure tiuuu, i encara no puc paraaarr!
    jajaajajjaja! I et fotu un puto deu perquè mereixes, quins collons, tiuuu!

    :)))

  • Quin festival, si!!! d'això...[Ofensiu]
    Unaquimera | 21-03-2009

    D'això... Aquest missatge és per a la introducció formaleta que hi ha a fora:

    Quin relat, tia! Ho llegeixes i n'hi ha per cagar-s'hi!
    Com és que t'han posat a tu per introduir aquesta anada de l'olla? Vaya tela, tia! Hauries d'obrir-te... tot i que ets una xavala motivada i tal, s'han passat dos pobles amb tu, intro, xati! què fort el que t'han fet... Que està empanat, el Mandalft aquest? Com se li acut liar-te a tu, pivona? Tu hauries de ser la intro d'un relat més del teu estil, sas? així com , no sé com dir-li, així com "Assaig sobre els desafiaments a la joventut al s. XXI"
    I la introducció d'aquest relat hauria de ser una altra que jo em sé, que és una catxonda mental... no ha vingut perquè està colgada, avui, i m'ha demanat a mi que li fes de representant... i que de pas que mirés si ens passaven alguuu... uns pitis bons o alguuu...és que fa dies que no pillem, tu! Joder quin mal rotllo portem: que si relats, que si nanos, que si poemes... ni orgies ni nà, aquí a RC!
    Si no és por el relatillu aquest, un muermasso, tia! Perquè el relat està bé, s'ho monta de conya el xaval i te fa passar la píldora, tia! Segur que l'ha escrit un compi legal, un col·lega collonut, que es nota de seguida que té un bon rotllo per donar, vendre i regalar!
    Què? No tens res? Marxen, doncs... molt de gust, tia! Records a l'Ibañez, la Txoni i a la Simforosa... per cert, la Simfo aquesta és la pava del Mandalf, oi que si?
    és que el pròleg diu que no l'he pìllat, el conte, i amb el prefaci no es pot comptar, perquè s'ha anat al lavabo i no torna, el tio, i jo l'he dit al pròleg torracollons que t'ho preguntaria a tu, que entre introduccions ens entenem millor, ja se sap que les dones som més sensibles, a que si, tia?
    Vaig a introduir alguuu... Cuida't molt, tu!

  • jojojojoooooo!!!![Ofensiu]
    Leela | 21-03-2009

    hauries de regalar un diccionari (recollones, m'he fet vella!).
    El teu humor tio, com sempre, genial, desfasat, collonut i motivat!! Brutal tio, m'he trencat i partit la caixa com mai ho havia fet i això que els bodorrios no em fan ni fu ni fa.

    Felicita a la Georgina i l'Aleix per la feina d'assessorament!! ,-DD

    Ah! i un petonarru pel pare de la núvia

Valoració mitja: 9.8