PUR PLAER

Un relat de: Rosa Gubau
PUR PLAER


Quin cos, quina silueta, el teu roig encisador, les teves boniques pigues...
El teu perfum, la teva dolçor i tendresa.

Sempre delicada, temptadora, sensual, provocadora i excitant.
Em sedueixes, et desitjo, em despertes luxúria i passió.

Tothora m’enfiles, em transportes a llocs insòlits,
sorprenents i farcits de plaer.

Humitejo els meus llavis, amb la teva exquisida ambrosia.
Et llepo, et xuclo, t’assaboreixo lentament...

Ai maduixeta, que n’ets de suggerent!


Rosa Gubau.


Comentaris

  • Rosa Gubau | 01-04-2024

    .

  • Ai maduixeta[Ofensiu]
    MariaM | 01-11-2022 | Valoració: 10

    El teu relat en prosa sedueix fins el final, sorprenent!
    Ai maduixeta....
    M'ha agradat molt!
    Gràcies pels teus comentaris "Entretingut" i "Entrellat".
    Ens seguirem.
    Cordialment.,
    MariaM

  • Bon profit![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 19-10-2022 | Valoració: 10

    Ostres, com ens has enganyat! L'he rellegit i he gaudit molt coneixent el desenllaç. Però tens raó, quin plaer menjar maduixetes! Una forta abraçada.

    Aleix
    t

  • Agraïment[Ofensiu]
    Marina i punt | 18-10-2022

    Gràcies pel teu comentari tan engrescador al meu darrer relat. Celebro que t'agradi.

    Salutacions

    Marina

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 17-10-2022

    Hola, Rosa: Gràcies per la teua amabilitat i de la teua opinió sobre el meu poema "En el nostre llit". Gràcies per la teua enhorabona.
    Cordialment.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 16-10-2022 | Valoració: 10

    Tornat a llegir..Ple de sensibilitat. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat sobre Intuïció.
    Salutacions,

  • maduixa i maduixot[Ofensiu]
    Joan Colom | 16-10-2022

    Eliminant la referència a les pigues del primer vers, passant a masculí els femenins del tercer i canviant maduixeta per maduixot, l'equívoc de caràcter lèsbic es transformaria en fàl·lic.
    No et cobraré drets d'autor.

  • Fruita Deleitosa.[Ofensiu]

    El poc que sé de tu a través de les teves creacions literàries no m'en sàvia avenir pas!, que fa la Rosa Gubau publicant un poema de caire lèsbic?, Perquè si no arriba a ésser per un dels comentaris que t'han fet..., mai hagués imaginat que et referies a unes maduixes! Enhorabona per fer fantasiejar amb tanta elegància, finor i gran dosi de creativitat. Nil.

  • Així ho faré[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 14-10-2022

    Posaré el teu pseudònim. Vaig
    posar el teu nom perquè està a la teva descripció. Sinó no ho hagués fet. Em sap greu.

  • Una maduixa![Ofensiu]
    llpages | 14-10-2022 | Valoració: 10

    La sorpresa final no treu que les línies precedents estiguin plenes d'una sensualitat exquisida. M'ha captivat, tens a les muses xiuxiuejant-te a l'orella frases inspiradíssimes, te'n felicito!

  • Sensible [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 14-10-2022 | Valoració: 10

    Un Relat ple de tendresa. He gaudit llegint-lo. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat sobre AutoConfiança..
    Salutacions,

  • Insinuació al sabor. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-10-2022 | Valoració: 10


    M'has sorprés amb aquest poema, és a la maduixa la que estàs assaborint, a poc a poc. És un subtil toc d'humor molt fi. Continua assaborint-la. M'has despertat la sensació.
    Sé que em poses sempre en el comentari: Rafael. No passa res, però molts relataries em posen sempre "PERLA DE VELLUT". Un tal "Nil" i altres, em posen el pseudònim. Jo crec que és millor. Gràcies.
    Salutacions i bona nit.
    PERLA DE VELLUT

  • Engrescadora[Ofensiu]
    Marina i punt | 13-10-2022

    Ai, com et començo a conèixer!
    Mentre avançava la lectura anava pensant amb quin final ens sorprendries.
    Sempre tan creativa i captivadora, m'agrada com jugues amb les paraules.

    Salutacions

    Marina

  • Ai Rosa![Ofensiu]
    Prou bé | 13-10-2022

    Que n'ets d'entremaliada! Ens fas pensar i imaginar...

    Sí que són bones les maduixes i desperten totes aquestes sensacions!

    Amb total cordialitat

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Rosa Gubau

Rosa Gubau

73 Relats

1095 Comentaris

40903 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Soc nascuda a Mataró l'any 1.957. Sempre he estat una persona amb moltes inquietuds, en l'àmbit laboral, esportiu i de creixement personal. El cuquet d'escriure el tinc des de fa molts anys, tot i que mai m'hi havia posat. Ara que disposo de més temps he decidit provar-ho. Espero sortir-me'n una mica, si més no, aprendré de tots vosaltres.