Per què?

Un relat de: Sol_ixent

Els ulls se'm neguen i
les paraules queden enterrades
en el fons d'aquest abisme
que hom anomena pensament.

Com més hi penso
menys ho entenc
i no sé què fer...

No ho puc entendre.
Les llàgrimes brollen
sense motiu aparent,
el rastre de la tristesa.

Em passaré la nit
preguntant-me per què,
tot i que crec que
no servirà de res.

Comentaris

  • < Si no hi ha res que manqui a la meva vida, llavors, per què aquestes llàgrimes vénen a la nit ? >[Ofensiu]
    kispar fidu | 20-01-2006

    A vegades (i jo la primera) fem treballar massa el nostre cap: preguntant-nos una i altra vegada coses sense sentit i sense un motiu aparent. Dubtant de tot i qüestionant-nos qui som realment? què fem? i on volem arribar?

    I ens trobem summergits en una enorme tristesa que no sabem d'on prové exactament però que ens envolta amb les llàgrimes que ens vénen a veure de nit...

    Com dius a la teva biografia: El pensament s'ennoblia.

    eis! he vist el teu missatge en el meu espai! jeje, merci! (jo no pùc entrar al teu! suposo que no els deus tenir públic...).
    "Em trobes a faltar per RC?" uooo! jeje, quina gràcia! No sé si ho dius pel fet de publicar o si et refereixes als comentaris... és que últimament em costa un munt comentar... hi ha dies que em connecto al web (bé, ho faig cada dia!) i no em ve de gust llegir cap relat... nu sé! a veure si em torna a venir la "ratxa" en que m'era impossible abandonar les pàgines d'RC!

    Per cert, m'encanta:
    "Yo creía que quería ser poeta pero en el fondo quería ser poema."

    Apa! que vagi bé!
    ens veiem per aquí! (o per allà!) ;)

    Ciao!
    Gemm@

l´Autor

Foto de perfil de Sol_ixent

Sol_ixent

142 Relats

444 Comentaris

129534 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
"En tots els meus personatges hi ha característiques meves, però cap dels meus personatges no és jo". (Mercè Rodoreda)