No em preguntis perquè

Un relat de: Sol_ixent
No em preguntis perquè, tu simplement deixa’t portar. Jo tampoc ho entenc, però fa dies que m’assalta el temible pensament. Aquest que m’impedeix dormir, fa que se m’humitegin els ulls quan intento afrontar la realitat, i que les cames i el pols em tremolin quan et veig. Però el pitjor de tot és que no sé si tot això té cura. O, fins i tot, si realment pot denominar-se “malaltia”.

Suposo que tot ve donat per la meva inseguretat o incapacitat de dir les coses, però creu-me que en aquest combat hi juguem dos, encara que no ho sembli.

Puc mirar endavant i ser optimista o plantar-me per sempre. I crec que aquest cop les llàgrimes han guanyat a l’esperança; perquè de fet, em sembla que mai hi ha sigut.

Comentaris

  • Entre la raó i el cor[Ofensiu]
    Mena Guiga | 16-01-2015

    M'ho sembla així. O es peca massa per una banda o l'altra. Amb tot, hi ha una tercera opció: la intuïció, i aquesta em sembla que és la que va guiar a la decisió. És la meva visió, eh?

    Dol passar per aquests trams. Tant de bo quedi un pòsit en forma de somriure. Quan es crea sofriment, mala cosa.
    Està bé el voler-ho 'veure' amb claredat, tot i que a vegades hi ha pors.

    Mena

l´Autor

Foto de perfil de Sol_ixent

Sol_ixent

141 Relats

441 Comentaris

129924 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
"En tots els meus personatges hi ha característiques meves, però cap dels meus personatges no és jo". (Mercè Rodoreda)