Nadal 2017

Un relat de: llpages
L'amor és el foc del nostre cor. Com aquest, l’amor és font de llum i de calidesa.
Només l’amor és capaç d’escalfar el teu cor, i només en el silenci escoltaràs la seva veu.
El Nadal és quan arriba el silenci.
Per això, si vols sentir la seva màgia, no et deixis seduir per l'enrenou de les festes nadalenques.
Perquè no es pot comprar l’essència de la vida.
Encén el llum d'una espelma i nota la seva escalfor.
Gaudeix d’una tassa de te amb qui t’estimes.
Emociona’t quan escoltis les meravelloses nadales.
D’aquests petits detalls invisibles en pot sorgir una gran felicitat.
I qui comparteix la felicitat amb els altres, la duplica.
El Nadal és quan creix en nosaltres l'anhel perquè els altres siguin feliços.

Us desitjo de tot cor un bon Nadal.

Comentaris

  • Bones festes![Ofensiu]
    Montseblanc | 14-12-2020

    Gràcies pels teus bons desitjos, per compartir els teus relats un any més i també pels teus comentaris al que jo escric.
    Buscant un relat teu per deixar el meu missatge, m'he trobat aquesta petita joia que no havia vist. Magnífiques lletres les teves, com sempre, i en aquest cas plenes de tendresa i amor que fas arribar a qui ho llegeix. Sí, cerquem tots la felicitat dins nostre i en les petites coses que ens envolten, deixem que l'amor (per la vida, pels altres, per nosaltres mateixos) s'entortolligui amb cada segon de temps d'aquests dies i sempre que sigui possible.
    Salut, Lluís, una abraçada.

  • L'enrenou del Nadal...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 02-12-2019 | Valoració: 10

    Sí, portes molta raó amb aquesta prosa-poètica, on el Nadal és el protagonista és l'amor... I no guiar-nos per les influències de les llums del Nadal, hem de guiar-nos per l'amor a tots i així fer feliços al pròxims.
    M'ha agradat llegir-te aquest relat, més antic...
    Salutacions.
    Perla de vellut

  • Llum d'espema.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 16-12-2017 | Valoració: 10

    Si! El silenci... Aquest silenci que cada vegada costa més de trobar... Les botiguetes de barri han donat pas als grans magatzems on la música sorollosa fa venir mal de cap. Els llums de bou led encegue els ulls! Per contra,l'escalf d'una espelma amoroseix l'ambient i el fa propici al relax i sobretot permet trobar-se amb un mateix i compartir com molt bé dius el temps. El teu relat és un text que fa a reflexionar. Qui em convida a una tassa de té? Nil.

l´Autor

Foto de perfil de llpages

llpages

228 Relats

1007 Comentaris

297297 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona l'any 1964. Sóc químic i treballo a la indústria farmacèutica catalana. A banda d'escriure, sóc un gran aficionat als escacs, la música clàssica, el jazz i el col·leccionisme de llibres antics de química. Els relats humorístics són els meus preferits, potser perquè són els més difícils d'escriure.