MÓN GRAN I PETIT 2

Un relat de: Bonhomia
MÓN GRAN I PETIT 2

Agafats de la mà? A la guarderia ja anem amb cordill, símptoma de no estar junts des de petits. I com més creixem més gran és la distància entre uns i altres. Consumim... i l'amor s'allunya. Que s'allunyi no és una característica gens amagada dins la nostra societat. Les parelles discuteixen molt... es separen... s'odien... s'enyoren i veuen el gran problema d'haver perdut quelcom... l'amor! Que ja de petits ens ensenyen a témer.

I de les guerres? Ningú en té la culpa. Més aviat sembla que ningú la vulgui tenir. Qualsevol s'hi acostaria! Si fan por només d'ésser vistes per televisió! I després visca la societat de consum. I consumim guerra, i la guerra consumeix el món... Ei! El món on nosaltres vivim! I allí sí que s'hi agafen, els uns als altres! Però per por o per dur morts!

Sí, es tracta de sort i de problemes existencials. Sort de no viure en guerra i problemes existencials si es viu fora d'ella.

Quina colla de pallassos estem fets, carai de món!

Comentaris

  • món cruel i injust[Ofensiu]
    joandemataro | 12-10-2015 | Valoració: 10

    on hi ha molt per millorar, no ens rendim ! Els nostres fills es mereixen la seva oportunitat, com nosaltres i com els que vindran... tots hem de posar el nostre granet per intentar canviar allò que no és just...

    un plaer, sergi ! ;-)

  • Molt encertat[Ofensiu]
    Naiade | 05-10-2015 | Valoració: 10

    Una visió ben real de com funciona la nostre societat. Una veritable llàstima que ens manipulin de tots costats.

  • Que trist[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 05-10-2015

    que per la conveniència dels poderosos existeixin les guerres i morin tants i tants essers innocents.
    Feia temps que no et llegia i m'ha agradat molt fer-ho. Les teves paraules són
    sempre encertades.
    Una abraçada, benvolgut Sergi.

  • I colla de titelles també![Ofensiu]
    Núria Niubó | 04-10-2015 | Valoració: 10

    Quanta raó tens, Sergi!
    Estem en mans dels poderosos que ens lliguen i deslliguen al seu gust.
    Un relat punyent, però per desgràcia molt real.

    M’ha agradat retrobar-te.

    Una abraçada,
    Núria

  • La raó del poeta[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 02-10-2015 | Valoració: 10

    La raó que desprén aquest relat és brutal. Com és possible justificar guerres i bombardeigs com els que estem veient avui mateix a Síria? I després ens qüestionem què podem fer amb els seus habitants. ai senyor Una abraçada, Sergi.

    Aleix
    !

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

513974 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.