Meduses immortals. [Temps real de lectura: 1 minut]

Un relat de: Joan Colom
Acabaven d’encendre els cigarrets post coitum i Joan, mirant l’hora al despertador, va preguntar-li a Marta:
—T’has parat a pensar allò que han dit a les notícies, sobre la seqüenciació del genoma d’aquella espècie de medusa immortal?
—La veritat és que el tema era interessant però estava amb la nevera oberta, mirant què calia comprar per a demà, i no n’he prestat massa atenció.
—Doncs es veu que es tracta d’una medusa que, en determinades condicions, és capaç de fer una regressió a la infància; de rejuvenir-se, vaja!
—Ben curiós... però, i què més?
—Dona, doncs que, si aconsegueixen veure quins gens són els responsables d’aquest procés, no parlo pas d’assolir l’eterna joventut però podrien mirar de frenar l’envelliment... i fins i tot de revertir malalties degeneratives.
—O sigui modificant-nos genèticament —va deixar anar Marta, junt amb el fum del cigarret, com si rumiés amb veu alta—. No et fan por, aquestes coses?
—Potser sí, però crec que d’això ja no ens en lliura ningú: pensa en algunes de les vacunes contra el COVID...
—Mira, i si ho deixéssim córrer per avui? Encara em posaràs neguitosa i em costarà adormir-me —i mentre deia això va apagar el cigarret al seu cendrer.
Joan va fer el mateix en el seu i, sense afegir res, va besar Marta i es va girar de costat donant-li l’esquena. Als deu minuts tots dos dormien plàcidament.

Comentaris

  • Urkc-Eduard | 03-05-2023 | Valoració: 10

    sempre fa por enfrentar-nos a la mentida creada
    felicitats

  • Interessant diàleg....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 12-09-2022 | Valoració: 10

    Després del coit. D'una forma tan natural com espontànea, per després quedar-se adormits. El tema de la medusa, m'ha fet pensar.

    Cordiament.

    Rosa.

  • Quotidianitat [Ofensiu]
    Prou bé | 06-09-2022

    Un diàleg ben natural ni que sigui amb la cigarreta postcoital! Bona decisió de posar-se a dormir. Massa real no fer-ho abraçats enlloc de donant-se l'esquena...
    Quant als estudis de la medussa immortal... Molt interessant la notícia.

    Amb total cordialitat

  • Fan santament...[Ofensiu]
    llpages | 03-09-2022 | Valoració: 10

    de tombar-s'hi per agafar el son. La cigarreta post-coital i la ment deixondida no són les millors condicions per entendre notícies sobre meduses immortals que vés a saber si el periodista, sovint amb coneixements científics limitats, ha entès de què li parlaven. Però el diàleg és molt humà i creïble, m'ha agradat.

  • Notícies[Ofensiu]
    Marina i punt | 01-09-2022

    Doncs notícies com aquesta et fan pensar. Sota el meu parer, millor dedicar esforços en investigar qüestions terrenals que no pas en intentar buscar no sé què en altres planetes. És clar que no hi entenc prou de res i, ja ho diuen, la ignorància és molt agosarada.

    Salutacions

    Marina

Valoració mitja: 10