Marxo

Un relat de: helena

Marxo, us deixo definitivament.
Retorno a la meva presó transparent
embolcallada de dolces mirades,
de somnis absents i laberints inesgotables.

Deixo la llum i el cel obert,
deixo les petites emocions
dissecades en un sanglot etern,
les vostres absències,
els vostres oblits.

Abraço el passat conegut
i les ombres que m'emparen
com una mare al seu dolç infant.
El cercle seguirà més enllà
de les nostres temudes misèries.


helena

Comentaris

  • que ????[Ofensiu]
    Angel Negre | 15-06-2007

    que potser no es hora de tornat !!!!


    au que les farmaceutiques escriptores, em fan falta...

    per escriure
    un gelocatil,
    un aspirina

    etc...

    boromes fora
    torna collons !!
    pt nets

    gege

  • gypsy | 09-05-2007

    mai et vaig abandonar del tot estimada.

  • No ens deixis[Ofensiu]
    Lady_shalott | 16-09-2006

    pensava que en algún moment tornaries però va passant el temps i no et veig per aquí, et trobo a faltar, i els teus comentaris que m'enaltien, i els teus escrits....

    torna aviat...

  • jaumesb | 05-09-2006 | Valoració: 10

    torna quan puguis

  • helena...[Ofensiu]
    Basileia | 01-08-2006

    necessito que tornis, necessito el teu t'estimo càlid i les teves paraules d'ànims...

    un poema preciós que m'entristeix..

    i per que vegis que estàs molt present, et passo..


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena



  • Hola mariona...[Ofensiu]
    AVERROIS | 25-07-2006

    ...no sé si estàs per aquí, però torna!! Primer vaig pensar que estaves de vacances i després que et prenies un descans. Però veig que és alguna cosa mes grossa. Si necessites explicar-ho aqui estem per ajudar-te. Una forta abraçada.

  • Bonhomia | 10-07-2006 | Valoració: 10

    sembla entendre-hi una gran evasió. Està molt ben redactat.

  • Sé que tornaràs[Ofensiu]
    roda03 | 05-07-2006 | Valoració: 10

    Hola Helena,
    Avui t'he llegit i t'he trobat a faltar, només perquè ens has dit que marxavas. Jo, més aviat diria, que ens vols dir com un dia ens va dir l'Ovidi: "Si mai els diuen que m'he mort, no s'ho creguin, és que estic de vacances".
    A vegades va molt bé gafa unes vacances i endisanr-te en el teu desert, sola i sense queviures. L'aventura a la recerca d'un mateix és necessària, i per tant, no tothom té la capacitat i el coratge d'emprendre aquest viatge. Helena, si ho has decidit, fes-ho, però sobretot, pensa que t'espero companya.
    Ras i curt. Tudecideixes.
    Brindo per les decisions i ler la llibertat d'actuació,
    Roda03

  • No es pot abandonar...[Ofensiu]
    AVERROIS | 26-06-2006 | Valoració: 10

    ... no és tan senzill. S'ha d'anar endavant, costa, però, no hem vingut a aquest lloc a aprendre? Poc milloraria l'ànima si tot fos bó. No ens hem d'amagar en el passat. Recordar-lo i aprendre, ja que el futur, segurament ens ensenyarà coses noves i noves coses velles.
    Cada cop que et llegeixo veig que has aconseguit expressar el que sent el teu cor mitjançant les paraules. Enhorabona, no tothom ho aconsegueix. Com sempre, una abraçada.

  • Guspira | 22-06-2006 | Valoració: 10

    Genial Helena! M'ha agradat molt tant la forma com el contingut del poema!

    "embolcallada de dolces mirades,
    de somnis absents i laberints inesgotables."

    Preciós!! Seguiré llegint!

    Una abraçada,

    Guspira

  • Un adéu...[Ofensiu]
    fosca | 21-06-2006 | Valoració: 10

    ...rotund, contundent i ferm. Seriós, real i vertader.

    Uns recursos molt ben trobats i utilitzats amb la màxima precisió.

    Enhorabona Helena, m'agrada com t'expresses!

    Besets

    Anna

  • Un bonic adéu.[Ofensiu]
    Arbequina | 14-06-2006

    El que no sé veure és si es tracta d'un adéu definitiu, la mort. No ho sé veure... (m'ho fa pensar lo de la llum i el cel obert, també lo de abraçar el passat, etc)
    Tan se val, per altra banda. El poema és molt bo, molt bell, molt ben escrit. M'ha encantat llegir-lo.

    Una abraçada.

    Arbequina.

  • Marxem i tornem contínuament...[Ofensiu]
    ROSASP | 14-06-2006

    Som éssers en permanent estat d'evolució i amb un demà nou per poder dibuixar.
    Aquest cercle que anomenes es va fent més gran quan som capaços de fer cada nou pas conscientment, sense les cadenes de l'ahir i les pors del demà.

    Viure l'avui seria rodar com un estel lluminós per aquest cercle d'infinites possibilitats...

    Malgrat parlar d'un comiat, no m'ha semblat un poema especialment trist. Morir i néixer constantment, això és el que m'ha suggerit...

    És curiós com cadascú en fem una lectura diferent; crec que la poesia té la màgia d'omplir-se de significats i agafar vida pròpia.

    Molts petons!

  • Evidenment[Ofensiu]
    Melcior | 13-06-2006

    es broma, tots sabem que tornaràs.
    Sempre endavant.

  • marxar...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-06-2006 | Valoració: 10

    no és morir ni desaparéixer... tan sols és canviar d'espectadors, d'escenari i de guió.
    Queden els teus versos irrenunciables i unes petjades en la poesia que neix del teu cor.
    Sempre amb tu.
    una abraçada!

  • Les dunes es mouen però sempre queda el desert[Ofensiu]
    angie | 13-06-2006

    Cadascú tria els seus "oasis" particulars i escriure en una plana com aquesta pot arribar a ésser un d'ells...
    Tot i el regust trist que desprén el teu poema, et desitjo cerquis l'oasi que necessitis en aquesta nova etapa i recordis sempre aquells que has visitat... Viure és moltes coses més, però escriure, riure, obrir-se i mostrar-se, també...
    Gràcies per compartir un trosset de tu amb nosaltres,

    angie

  • que collons es això !!![Ofensiu]
    Angel Negre | 13-06-2006 | Valoració: 10

    Farmacèutica, si marxes qui ens donarà el gelocatils convertits en poesies que ens subministres tu ?
    Si t'has convertit amb la farmaciola de la poesia, la resta dels lectors no en tenim cap culpa, i al barrejar el frenadol, amb l'aspirina efervescent i la coldina amb unes paraules teves queda collonut.
    Així que com em suposo que només es un relat, cap problema, perquè si no ho es com ho explico jo al metge de capçalera que em faci una recepta amb tot això barrejat, no pot ser !!!!

    Apasiau i salutacions i perquè no també un parell de petonets Mariona

    L'angelet volador
    gege

  • una abraçada[Ofensiu]
    jaumesb | 13-06-2006

    helena

    aquest matí he escrit,
    però no és editable
    m'agradaria agafar un temps per l'amor i prou
    i viure la poesia sense escriure-la
    he passat molts anys així

    m'agradaria que fossis feliç

    i si la meva obra et serveix n'estic content

    si et serveix escriure fes-ho
    però és més important viure
    que escriure

  • jaumesb | 13-06-2006 | Valoració: 10

    esper que tinguis bon viatge

Valoració mitja: 9.83