LUCI

Un relat de: Solsona Bot
LUCI

Els companys de feina em diuen Luci. Estan orgullosos de mi i alhora envejosos.
Tinc unes qualitats molt apreciades. Són el resultat del treball de molt temps:
Constància, perseverança, paciència i esperit de sacrifici.
Fins fa poc utilitzava els llibres de les biblioteques com a mitjà de transport. M’infiltrava dins un llibre i cada cop que es prestava, viatjava amb ell fins a arribar al meu destinatari.
Ara tot s’ha accelerat. Amb les xarxes informàtiques em puc moure amb molta rapidesa. Ja no em cal cap llibre.
Si no vols continuar llegint, ho entendré! Si continues, ja no hi haurà marxa enrere.
Bé, tu ho has volgut.
Ja sóc aquí!
Notes una esgarrifança a l’esquena?
T’arriba un alè fètid?
La mirada se’t fa boirosa?
Sents la meva veu dins el teu cap?
Pots dominar els teus pensaments?
Ah! Ja ho sé tot de tu.
Conec els teus anhels més amagats. Els instints bàsics que tens reprimits.
S’ha acabat!
Ja no estàs sol!
Ara som, tu i jo.
Ets meu!
Els companys de feina em diuen Luci, però tu em pots dir, Fer.

Comentaris

  • Lucifer [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 28-02-2021 | Valoració: 10


    Un relat que m'ha atrapat de principi a la fi, doncs al final resulta que m'ha fet un calfred a l'esquena. Molt enginyós i amb molta fantasia.
    Segur que era Lucifer, el que estava aterroritzan a les persones.
    Saluts i fins a l'altra.

  • Preocupant[Ofensiu]
    Manelfoo | 19-12-2020 | Valoració: 10

    Et deixa un neguit que se't va menjant a poc a poc. Molt creatiu el nom. M'ha agradat per la seva originalitat i per la seva àgil lectura. Es va ficant a poc a poc dins del lector de manera inexorable.

  • Laurea.lol | 12-12-2020 | Valoració: 10

    M'ha encantat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Solsona Bot

Solsona Bot

27 Relats

187 Comentaris

11465 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona fa 60 anys i estic arrelat també a l'Alt Penedès i a la Segarra.
Amb estudis d'economia i treball en el sector bancari, des de ben petit m'ha interessat i absorbit la lectura. Ara escric una mica, i aprenc.
Jordi Font Oller