les sabates de la Montse

Un relat de: surina

Hola Montse!

-Feia temps que no ens veiem. Com estàs? Et veig més animada que l'última vegada. En aquell moment semblaves molt trista.
-Sí, com pots veure, estic molt més animada. Fins i tot et diria que sóc feliç.
Aquestes sabates que porto són les meves preferides.
Les sabates es van mirar orgulloses amb un pic de complicitat.
La Montse es va acomiadar de la seva amiga i va tornar a casa. Es va treure les sabates, les va ficar dintre d'un calaix i es va calçar unes sabatilles.
La sabata dreta li va dir a l'esquerra:- Que bé que ens ho passem a la nit! Tinc ganes de que arribin les dotze per poder ballar com cada nit.
- Sí,- li va contestar la sabata esquerra - però la Montse ens ha atrapat; quan s'ha aixecat per beure un got d'aigua ens ha vist ballar. Li hem fet un bon ensurt, però s'ha tornat a adormir. Al matí ha cregut que havia somniat que les seves sabates ballaven.

Comentaris

  • De nit...[Ofensiu]
    onatge | 02-09-2009 | Valoració: 10

    Hi ha moltes coses que ballen i dansen: ballen els somriures perduts de durant el dia, dansen les llàgrimes que no han viscut plenament, gemeguen les parets..., hi ha somnis que tenen nom i cognoms, sabates que ballen perquè s'han alliberat dels peus...
    De vegades ens despertem i ens llevem i la realitat s'ha quedat sota del coixí, però jo personalment miro endavant, hi tinc l'horitzó, el mar i el far, i una família de gavines, i si plou m'agrada sentir l'olor de la terra, i acaricio la gateta que em desperta a les cinc del matí per esmorzar..., preparo la cafetera, i respiro i batego en la llibertat d'un nou dia. Ara no recordo si avui quan m'he llevat he vist que les meves sabates ballaven o no, segurament que no, jo sóc molt patós...

    Salut.
    onatge

  • M'encanten les sabates que parlen[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 21-06-2009 | Valoració: 10

    Per què creus que per la nit se senten tants sorolls? Doncs perquè tot els éssers que anomenem inanimats, quan nosaltres ja dormim, s'explaien i fan esbarjo. I s'ho expliquen tot. I si no ho fan de dia és perquè tenen por d'espantar-nos.
    En Baldiri (el meu teclat) i la Eutímia (la rentadora) parlen tots dos pels descosits i a mi em sembla que fins i tot tenen un rotllet. La Montse (la impressora) i la Eustàquia, (la bàscula) sempre s'estan tirant indirectes sobre quina és més útil que l'altra, però en el fons s'estimen.
    Els noms els hi posem segons el sant del dia que arriben a casa Per això la impressora es diu com la protagonista del teu relat.
    He estat encantada de conèixer-te.

  • La saviesa de les sabates...[Ofensiu]
    Epicuri | 18-06-2009

    Es demostra ballant!


    Ja ho diu el poeta:

    Es quan dormo que hi veig clar.

    Però, sovint, ens falla la confiança Ens neguitegem tant per tot, que no enetenem el més senzill.

    Quina sort que de tant en tant, ens desitgem, a cor que vols ( i vals) un:

    Boºoºoºoºoºondia..."sabateru"

    ei! ...M'ha agradat molt, la foto del que es pot veure, si se'n sap. Des de la teva finestra
    (fins i tot me la he baixat per ampliarla i veure i gaudir del paisatge amb detall)

    ja ho diuen que l'art es una manera de viure!

  • Sabates que ballen de nit...[Ofensiu]
    brins | 01-06-2009 | Valoració: 10

    a les hores dels somnis, de la fantasia, del desig...

    Quin relat tan bonic, Surina, aquesta nit estaré a l´aguait, a veure si tinc alguna sorpresa...

    Et felicito per la imaginació que tens, m´has transportat a un món de conte de fades que m´ha encantat!

    Una abraçada forta,

    Pilar

  • Qui ha dit que ballar...[Ofensiu]
    annah | 08-05-2009

    és mèrit de les persones?
    És mèrit de les sabates!


    Molt original!

    Una abraçada!!

    Anna

  • Imaginació[Ofensiu]
    Melcior | 16-04-2009 | Valoració: 10

    el que a vegades trobo que em falta .
    Endavant !

  • Sabates balladores, quina pensada més guay !!![Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 05-04-2009 | Valoració: 10

    Hola haitant de la casa de la cercadora d'aigua.

    Ja saps que ta bé a tribuna@guimera.info i/o al coneixer en funció del tema, t'epserem sempre.

    Una abraçada molt forta !!!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de surina

surina

24 Relats

98 Comentaris

28676 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
A tots els que em llegiu us vull donar les gràcies i us vull aclarir que la fotografia és de l'arc de sant Martí retratat a través del vidre de la meva finestra. Ha sortit el reflex del llum i la humitat de la pluja.
Us agrada?
.





irene.tironi@hotmail.es