La punyetera acceleració de Coriolis

Un relat de: kefas
Com xocolata se'm desfaran a la boca els teus mugrons.

Veus, qui t'havia de dir que després de tants anys d'ocultar-los, de mantenir-los lluny de la meva mirada festiva, ara em servirien per fer un bon àpat. Jo només volia riure amb tu, perquè el sexe és això, una comunió de rialles, però, tot i la simpatia que em dispensaves, mai vas voler que ajuntéssim les nostres pells per conèixer-nos millor tot fent-nos pessigolles.

Diuen que la reencarnació és un efecte extraordinari de l'acceleració de Coriolis, aquesta força provocada en un cos en trànsit per la força inercial del planeta. Resulta que em vaig morir i, just en enterrar-me en el nínxol del costat, Coriolis va actuar. La meva reencarnació parcial en el cuc que soc ara va ser ràpida.

Després d'uns anys de malviure sense pena ni glòria, en una seqüència avorrida de menjar i dormir, la fortuna m'ha beneït amb la teva arribada al nínxol del costat.

Creu-me, soc feliç. Durant uns quants dies vaig patir per la possibilitat que tu també et reencarnessis, però ja no és possible, s'ha superat el termini.

Ara estic pletòric de joia mentre em passejo pel teu pit, cap al mugró, amb la boca oberta i els llavis preparats per fer el que no vares tenir la gentilesa de deixar-me fer quan n'era hora. Em dol, però, que no ho puguem gaudir plegats.

Comentaris

  • Bon relat[Ofensiu]
    MariaM | 08-02-2023 | Valoració: 10

    Uf! què bó. Tot i trobar-lo repel.lent... que és el que tocava, oi?
    Cordialment.
    MariaM

  • Això dels cucs sempre m'ha fet certa repugnància....Però en el context del teu relat m'ha fet somriure. No cal dir que cada cop que públiques un relat nou ens fas bellugar el cuc de la curiositat....Ets únic en aquesta temàtica! Nil.

  • Boníssim[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 01-02-2023 | Valoració: 10

    Si haguéssim de puntuar la creativitat del relat, tu t'hauries d'endur la màxima puntuació.
    M'ha agradat moltíssim aquest relat, original, enginyós, amb un toc de gènere fantàstic. I per descomptat porta la teva empremta.
    Enhorabona,
    Salutacions,
    Neus

  • proteines[Ofensiu]
    Atlantis | 31-01-2023

    Si, si els cucs cerquen proteïnes i els humans també .Un relat d'humor i amb un toc eròtic, però que vos que et digui, em segueix fent una mica d'angúnia.

    El començament del relat m'ha semblat molt bo.

  • Una explosió de riure's. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-01-2023 | Valoració: 10

    Continuat, a través del teu relat, tan enginyós, que m'ha fet una gran riallada.
    Sí, que m'ha fet feliç tot el teu relat i molt entretingut.
    Ets un crac. Et mereixes una puntuació de 100! Espere que te'n recordes de mi.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Una cucada[Ofensiu]
    Marina i punt | 30-01-2023

    Envejo aquesta imaginació, per crear situacions com les que tu inventes, curtes, alhora que contundents. No crec que les teves lectures deixin a ningú indiferent, almenys a mi, no. Aplaudeixo aquesta creativitat.

    Salutacions

  • Xoc mental[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 30-01-2023

    M'he quedat sorpresa de la capacitat que tens per provocar estats anímics que em deixen descol.locada del tot. No sé si riure, plorar o cridar. hahaha.
    Quin relat més ben rebuscat. Aixó si, amb efectes colaterals de regal. La qúestió és que indiferent no m'ha deixat.

    Molt bé Kefas.

    Cordialment.

    Rosa.

  • Categoria: Humor?[Ofensiu]
    llpages | 30-01-2023 | Valoració: 10

    Suposo que farà riure als que han estat afortunats amb la resurrecció atorgada per la força de Coriolis. Per a la resta, la possibilitat d'una nit somniant amb la imatge del cuc grimpant pel pit amb la boca oberta és més que probable. Agraït, kefas, per provocar un sotrac anímic de recuperació lenta i amb efectes secundaris mentals de pronòstic greu.

Valoració mitja: 10