La nit serena s'aboca sobre nosaltres

Un relat de: Bonhomia
La nit serena es volca com un tifonet tímid vora nous,
que l'escoltem amb el cant dels grills...
No!
La nit serena té màgiques efervescències
de llum i color...
distàncies enllà, mai acaba, prossegueix...
la raó ens l'amaga!


Sergi

Comentaris

  • I tens raó![Ofensiu]
    Mena Guiga | 25-04-2013

    La nit és un món que no podem descobrir prou perquè dormim. O potser el podem descobrir recordant els somnis.

    Però que no deixi d'abocar-se!

    Mena

  • Deixar-nos dur...[Ofensiu]
    Naiade | 25-10-2012 | Valoració: 10

    ... per la nit serena, deixar fluir el nostre jo amagat i gaudir de les mil possibilitats que la calma i introspecció ens pot oferir. Seria bona una segona part on descrivissis aquesta magìa plena de llum, colors i efervescències!
    Una abraçada

  • Màgiques efervescències[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 18-10-2012 | Valoració: 10

    de llum i color. Parlant de la nit, sembla una contradicció. Tanmateix la nit, com dius tu, pot oferir totes les tonalitats perquè és màgica, fetillera, bruixota.
    No t'havia llegit mai, però crec que ho faré en el futur perquè m'ha agradat la teva nit serena.

  • Instant de nit[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 07-10-2012 | Valoració: 10

    Un silenci dins la nit que calla, sense dir res, sense raonar res, deixant que nosaltres raonem en veu baixa, sobre el paper blanc. Un contrast de color, ànima negre i misteri, matèria blanca d'expressió. Saber gaudir els instants, de nit, de dia, de pluja, de suor. Una abraçada Sergi.

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

514802 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.