La mel del matí

Un relat de: Bonhomia
La santa deïtat em tira per un barranc trèmol i esbotzinat de llauna i forest mig arrancada. Els ulls se'm retorçen de dolor contemplant una fràgil branca d'on caic i sopeso amb el cos embogit de sangs, tallades i cremades més el cervell atrotinat per la feblesa del meu anar i venir constant de maledicció interna com arribaré al revolt de camí fangós que és a uns trenta metres més avall de mi.

Desperto i haig d'anar a treballar una altra vegada.

Sort del got de llet amb mel que em revifa, i la brisa assolellada amb algun núvol blanc que fa bonic mirant per la finestra del menjador.

Tinc una hora per descansar. Em poso un CD de l'Eric Clapton. Quin malson, massa vívid. Però se'n va, se'n va de la meva ment. Quan surti de treballar em compraré un CD de Cream.

Quines coses, ara resulta que el dia se'm presenta bonós i esplèndid. Em poso content i oblido el malson. La veïna, que sempre es fixa com li miro el cul, truca a la porta i em demana sucre... aquesta vol que em desmicoli, quina gràcia. Tot feliç, m'encamino cap a la meva dutxa d'aigua fresca.


Comentaris

  • Un relat distret.[Ofensiu]
    jos monts | 24-06-2013

    !!!Ai aquesta santa deïtat que et tira per el barranc... Sort ne tens per suportar aquest mal són, el teu tarró de mel t’ho guarirà i si és del Montseny encara millor, però mal fet a la teva veïna li tenies que donar mel a canvi de sucre.

  • Per sort, tenim la facultat ...[Ofensiu]
    Annalls | 04-06-2013

    ... de poder canviar la cara de la moneda i mirar la part positiva, o ens moririen de pena. Quina raça redeu! Tan fantàstica i destructiva alhora!!
    Escolta veig que escoltes gent dels meus , tinc una col·lecció fantàstica d'aquests anys, que penso regalar a ma filla quan faci els divuit, però si hi hages alguna cosa en concret que et fes il·lusió, puc mirar si ho tinc... tb tinc comix, la col·lecció de la revista Vibraciones que era la que partia la pera al país llavors, amb critics com ara ...agggs tu et creus que tinc les cares al cap i no em venen els noms...dificil de creure,? NO ja veuràs questió de temps, i que haig de marxar i amb la tensió del fet encara es pitjor.. escolta el mal-somni , millor ningú el podria descriure crec...


    Estic aprenent a escriure en català ,perdona les faltes.
    Contenta d'haver-te trobat.
    Ves a visitar la Mena Guiga.

  • Per sort, tenim la facultat ...[Ofensiu]
    Annalls | 04-06-2013

    ... de poder canviar la cara de la moneda i mirar la part positiva, o ens moririen de pena. Quina raça redeu! Tan fantàstica i destructiva alhora!!
    Escolta veig que escoltes gent dels meus , tinc una col·lecció fantàstica d'aquests anys, que penso regalar a ma filla quan faci els divuit, però si hi hages alguna cosa en concret que et fes il·lusió, puc mirar si ho tinc... tb tinc comix, la col·lecció de la revista Vibraciones que era la que partia la pera al país llavors, amb critics com ara ...agggs tu et creus que tinc les cares al cap i no em venen els noms...dificil de creure,? NO ja veuràs questió de temps, i que haig de marxar i amb la tensió del fet encara es pitjor.. escolta el mal-somni , millor ningú el podria descriure crec...


    Estic aprenent a escriure en català ,perdona les faltes.
    Contenta d'haver-te trobat.
    Ves a visitar la Mena Guiga.

  • De l'obscur al clar...[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 30-05-2013

    De l'agre al dolç de la mel. Així és com sortosament anem passant la nostra existència. I tant de bo que sempre sigui així... T'imagines a l'inrevés, ostres això sí que seria un malson (tot i que sovint passa, casundena!)
    Un relat molt proper per quotidià, planer, i real com la vida. A més a més molt ben narrat. Què més es pot demanar?
    Gràcies per aquesta estoneta de lectura tan agradable.
    Una abraçada, Sergi!
    Mercè

  • La mel del matí... [Ofensiu]
    Eloi Miró | 30-05-2013 | Valoració: 10

    Cert que la nit moltes vegades ens determina el comportament i els sentiments del dia, no hi ha res com un bon despertar... però tot i això a vegades hi ha coses petites, i no tant petites, que ajuden a donar una motivació especial a un dia que es presentava com a tant desastrós.
    M’agrada el teu relat (t’afegeixo a preferits!)
    Una salutació
    Eloi

  • Del malson al bon dematí[Ofensiu]
    Bonhomia | 26-05-2013

    Es podria dir que és un relat curt i precís, amb un malson i la retrobada d'un bon dia.


    Sergi

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

515032 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.