La crucifixió dels meus catorze anys. 13. El beuratge musical.

Un relat de: Bonhomia
La crucifixió dels meus catorze anys. 13. El beuratge musical.

La música bel.liguerant
avança a través de camins
o per sobre d’herba i roques.
La música de la covardia
apunta cap avall
i no es privilegia
dels camins foscos,
de les pedres i barreres,
que són símbol de victòria,
rere el rostre de la genialitat.


Sergi Elias
Agost del 2010

Comentaris

  • Versos durs, versos potents...[Ofensiu]
    brins | 20-11-2016 | Valoració: 10

    Cap música pot ser bel.ligerant si ens surt de dins del cor, Sergi, tan sols necessita ser escrita i escoltada amb amor. Escrius molt bé.

    Gràcies pel teu comentari. Voldria explicar-te que és autobiogràfic...descriu un moment d'il·lusió que vam compartir el meu home i jo poc abans de la seva mort. Potser les nostres paraules en abandonar el cotxe poden semblar estranyes, però has de pensar que estaven pronunciades amb un únic desig: fugir de la realitat, no reconèixer la gravetat de la malaltia...

    Una abraçada,

    Pilar

  • Cometari sobre Mort... Però com? Mort?[Ofensiu]
    jomagi | 08-11-2016 | Valoració: 10

    D'un realisme irreal i cert !...

    Aquest relat te una força imponent alhora que per a molts

    potser els és quelcom llunyà i irrellevant.

    L'estupidesa humana va en augment imparable !...

    T'aniré llegint. Una abraçada.

  • Música[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 26-10-2016 | Valoració: 10

    Música rebel, música comercial, tria la música que més t'agradi i fes-te-la teva. Escolta-la amb plaer i deixa't estar del que diguin. Ser rebel és una forma de ser. Una forta abraçada, Sergi.

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

515704 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.