jajaja

Un relat de: Eric Martinez
Miro al meu voltant i aquesta maleïda habitació cada vegada se'm fa més petita, jajajaja, Déu senyor, estic començant a desvariar... Ja no sé escriure, jajajaja, jajaja, escric aquesta merda de frases sense cap mena de talent, estic baixant a l'infern, millor dit, ja he arribat, i m'adono que no sóc res, que valc res, no tinc preu, sóc com la brutícia entre les ungles, una substància de la que tothom vol desfer-se...

Vull sortir a passejar i matar gent, esclafar caps amb un somriure al rostre... Publicar i guanyar diners, que tots arribem a un clímax de bogeria existencial... Follar... Violar... Acabar amb tot, fotret un tret al cap... Plorar... I Riure... Riure... Riure! Jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja...

Comentaris

  • Vuitena esfera...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 23-06-2019 | Valoració: 10

    El terror, en aquest cas un relat de terror, prové de la part fosca de l'ànima, la part feréstec que habita dins nostre. La teva davallada a l'infern, a la vuitena esfera..,. és un reencontre amb aquesta i ho relates amb un follia que sacseja la fragilitat del lector fins al punt de que aquest pren consciència de que víctima i botxí són l'expressió d'una bifurcada actitud humana, Enhorabona per aconseguir fer-me agafar por de fins a on pot arribar el teu terrorífic talent literari. Nil.

  • Sr Garcia[Ofensiu]
    Eric Martinez | 20-06-2019

    jajajaja.

    Gracies Sr Garcia, ets un crack!
    I això que no has llegit cap obra teatral meva (crec jejeje)

    Moltíssimes gràcies per les teves paraules.
    Una abraçada.

    Eric

  • Collons, sí.[Ofensiu]
    SrGarcia | 20-06-2019

    Collons, Martinez. La meva dona sempre em diu que escric relats morbosos i desafectes.

    Li vaig dir que llegis els teus.

    Em va respondre que de carallots ja en tenia prou amb un.

    És dificil superar-te.