Hi ha un monstre en la cova

Un relat de: Pages@s
Aquest matí quan la meva mare m'ha llevat, com tots els dissabtes, he
esmorzat i he anat al la cova que hi ha al bosc amb els meus amics, com cada
matí, però aquest cop hi havia un monstre, es veia la seva ombra.
A la esquena tenia un munt de punxes, un nas molt llarg amb una boleta a la punta,
era molt gran, però tenia unes cames molt petites com els braços. Com qualsevol persona hauria fet vaig sortir corrents però el nostre amic es va quedar a dins estava en shock. Va sortir de la cova amb un petit eriçó, era molt bonic i es va convertir en la nostra mascota de la cova.


Colacao amb galetes

Comentaris

  • Bowser[Ofensiu]
    Solsona Bot | 23-01-2024

    Per un moment he pensat que el personatge de la cova, era el monstre Bowser de Mario Bros, però resulta que era un eriçó! M'agrada que al final del relat hi hagi una sorpresa que no esperes. Felicitacions!

  • Petits monstres[Ofensiu]
    Cesca | 21-01-2024

    Prou vegades els monstres més esgarrifosos, si te’ls mires bé, esdevenen insignificants. Bé per l’amic que, sigui com sigui, li planta cara.
    Endavant amb l’escriptura!

  • Primer...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 19-01-2024

    un ensurt i després una alegria. Bona història .

    Rosa.

  • ben descrit[Ofensiu]
    Atlantis | 19-01-2024

    aquest monstre de la cova. Potser era l'eriçó que s'havia fet gran...o potser era aquest monstre que cada u ens fa por. Tots tenim un monstre que ens espanta.

  • Ensurt[Ofensiu]
    Prou bé | 19-01-2024

    Ensurt amb l'ombra que tot sembla més gran i espanta. Molt bé el valor de l'amic que us va regalar una mascota.
    Un bon relat
    Amb total cordialitat

  • Molt bo[Ofensiu]
    Ginebreda | 19-01-2024

    Un monstre preciós i punxegut i un relat molt encertat. De vegades ens imaginems monstres quan en realitat són bestioles inofensives. Passa igual amb les persones. Algunes ens fan por perquè les veiem valentes i "xules", criden molt i abusen de la seva força, però si ho pensem, en realitat només són bestioles que fan veure que són fortes per dissimular la seva petitesa.
    Segueix escrivint relats com aquest, que fan pensar molt. Et felicito.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10346 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.