LA PITJOR MORT

Un relat de: Pages@s
El 13 d’Octubre, un divendres de l’any 2013.
Un noi que es deia Kilian, com a nom artístic “el destrossa cranis”. Havia fet 13 anys i era el mateix dia del seu aniversari. Anava a 2n de la ESO.
Tots els dies d’institut els recordava com els pitjors del mon.
Per això el 13 d’Octubre del 2013 va passar…
El nen a les 3:00 de la matinada es va llevar i, amb les bales que havia comprat, va recarregar l’escopeta del seu pare, va assassinar al seu gos a la seva mare i pare.
Al seu germà el va deixar viu, però per poc…
Va anar a l’institut i va tapar les càmeres de seguretat i es va amagar.
El que no se sap és com va entrar perquè l’alarma no va sonar.
Va m@t@r a tots els alumnes de la seva classe i al la seva professora.
L’institut es va tancar i mai es va tornar a obrir.
Després d’un mes es va saber notícies del noi.
Però una cosa horrible va passar….

Yuki

Comentaris

  • Sens dubte[Ofensiu]
    Cesca | 25-04-2024

    Sens dubte ens falta una segona part per poder entendre d'on surt tanta rancúnia, no em resigno a pensar que el teu protagonista és dolent i prou, alguna cosa hi deu haver que l'hagi portat a ser un criminal. Ho hem de saber per poder posar-hi remei. Per evitar-ho o, si més no, perquè no es repeteixi!

  • número 3[Ofensiu]
    Solsona Bot | 23-04-2024

    Un relat que ens deixa amb moltes preguntes per fer-nos. Per què aquest noi ha fet aquests crims? Per què ha matat al gos? Com seguirà la història? I per què el número 3 li dona mala sort, quan tant m'agrada a mi?

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut, moltes gràcies per participar.

    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

  • El desenfrè...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 21-04-2024

    malaltís, no exclou que aquest noi no sigui atès per metges especialistes. Un menor d'edat pot adreçar més o menys la seva vida i deixar de sentir tanta ràbia per poder revertir d'alguna manera el dolor que ha causat a tantes persones.
    Sort.
    Rosa.

  • un noi assassí[Ofensiu]
    Atlantis | 21-04-2024

    per què va matar a tothom? Segurament pel què es diu no estava a gust a l'institut. Devia tenir molts problemes perquè tinguès tanta ira a sobre!!!

    Fa una mica de por...

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10117 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.