L'assassinat

Un relat de: Pages@s
Fa molts i molts anys hi va haver un assassinat. Va morir una noia que es deia Phasmofobia, tothom la coneixia, però ella un dia va anar a una casa que no hi vivia ningú. Era una casa encantada. Però deien que en aquella casa hi va morir un noi que hi veia fantasmes. Però el noi la va matar. Per això la noia va morir en aquella casa, a la nit després… Els mossos d'esquadra van mirar empremtes, objectes maleïts, fotos... Així i tot, no van trobar informació, res. Van passar anys i anys i tothom es preguntava què va passar realment; tanmateix, ningú sabia el que va passar. No obstant, un cop, un noi que va llegir aquesta notícia va veure a la mateixa noia, i la noia es deia...


Doritos TEX MEX

Comentaris

  • Final[Ofensiu]
    Cesca | 25-04-2024

    Una casa encantada, un noi fantasma i una noia suposadament assassinada... Un misteri que la policia no aconsegueix aclarir i un final de conte amb un gir moooolt intrigant.

  • Està morta?[Ofensiu]
    Solsona Bot | 23-04-2024

    Amb aquest final que has escrit, ara no sabem si la noia realment va morir, si es va reencarnar, si és un fantasma o si la noia tenia una germana bessona. Bon relat!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut, moltes gràcies per participar.

    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

  • Intriga[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 21-04-2024

    Seria fantàstic, que tot hagués acabat en un ensurt, però sembla que necessitarem una segona part per esbrinar-ho.
    Sort.
    Rosa.

  • misteri[Ofensiu]
    Atlantis | 21-04-2024

    combines el crim amb el misteri. Té intriga el relat.

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10121 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.