LA FAMÍLIA ESCRIPTORA  

Un relat de: Pages@s
Hi havia una vegada una família que vivien en en un poblet que es diu Avinyonet del Penedès, i eren escriptors. Un dia van veure que l'escriptura havia desaparegut. Quan van agafar un llibre van veure que no hi havia lletres. El mateix dia van fer una manifestació tot el poble perquè l'escriptura aparegués a la terra i al poblet. Van anar a una biblioteca i van veure que hi havia molts llibres on hi havia lletres. Llavors van començar a escriure aquells llibres que no hi havien lletres. Tota la gent del poblet van estar tots contents i contentes perquè havien aconseguit que tots els llibres de la biblioteca tornessin a estar escrits.  

: LLUNA 

Comentaris

  • Malson[Ofensiu]
    Cesca | 24-05-2024

    Ui, això de què desaparegui l’escriptura és un malson terrible!
    Entenc perfectament la preocupació de la gent d’Avinyonet! Sort que, amb molt bon criteri, fan pinya entre tots i aconsegueixen recuperar-la!
    Cal continuar escrivint sempre per evitar que l'escriptura desaparegui!
    Endavant!

  • Un llibre...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 23-05-2024

    sense lletres, és com un bosc sense arbres. Posar fil a l'agulla i buscar solucions és de vital importància.
    Ben trobat.

    Rosa.

  • Col·laboració[Ofensiu]
    Solsona Bot | 22-05-2024

    No hi ha res més bo que la col·laboració de la gent, i en el relat ho expresses molt bé. Jo diria que, en segon lloc, ve la coca del forn d'Avinyonet, uns parents llunyans meus. Felicitacions!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut, moltes gràcies per participar.

    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

71 Relats

308 Comentaris

12893 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.