El Descobriment.

Un relat de: Pages@s
 Hi havia un nen que es va inventar l’escriptura, però ningú ho sabia. Ell cada matí escrivia molts llibres. S’imaginava moltes coses, crims, morts… Durant la seva vida ell veia que tothom feia signes, però ell feia lletres. Ell no ho volia dir a ningú, que havia creat l'escriptura. Al segle XIV va morir, i la gent va descobrir els seus llibres perquè a una pagina posava el seu nom, Alejandro M. Tothom estava encantat amb els seus llibres i la gent va aprendre a llegir i a escriure. Gràcies a això la gent enviava cartes perquè estaven lluny de les seves famílies, poemes…


Doritos TEX MEX.

Comentaris

  • La curiositat[Ofensiu]
    Cesca | 24-05-2024

    Bon relat de ficció de com va aparèixer l’escriptura.
    La curiositat per saber i entendre són un factor molt important a l’hora d’aprendre a llegir i escriure.
    Som-hi, ho feu molt bé!

  • De la imaginació....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 23-05-2024

    al poder. Un relat molt creatiu que m'ha fet passar una bona estona.

    Salut! Rosa.

  • Imaginació[Ofensiu]
    Solsona Bot | 22-05-2024

    No cal que el que s'explica en un relat sigui realment el que va passar. La gràcia és la imaginació que hi posem quan escrivim, i tu en tens molta. Molt bé!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut, moltes gràcies per participar.

    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

71 Relats

308 Comentaris

12893 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.