Imperi espanyol

Un relat de: Pages@s
- Avui us parlaré d’història espanyola del segle XIV. El Colom (president d'Espanya) volia fer el seu país més extens. Van començar pels veïns, van conquistar la meitat
de Portugal, després es van desplaçar a l’Est, a conquistar tot el Japó, totes les illes
de Filipines i el país mateix. Van fer un petit descans i ara es van desplaçar a l’oest.
I… van conquistar tot Sudamèrica, menys Brasil. Després van conquistar tot Centramèrica, i 3-4 d’Estats Units. 
El qui ho va escriure... vaig ser jo??? ...al segle XXI.

Geri

Comentaris

  • La conquesta...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 23-05-2024

    del imperi espanyol, en el passat amb el president Colom. Molt creatiu i ple de fantasia i realitat alhora aquest relat.

    A seguir creant.

    Rosa.

  • Imaginació[Ofensiu]
    Cesca | 22-05-2024

    El teu protagonista sembla que reescriu una època d’ambició i conquesta espanyola amb un rei Colom al capdavant. Potser no va ser ben bé així, però en un relat tot és possible! El que compta és la imaginació!
    Bravo!

  • Classe d'història?[Ofensiu]
    Solsona Bot | 22-05-2024

    Jo diria que el segle XIV és el segle maleït per la pesta, i el segle XV i XVI el de les conquestes de l'imperi espanyol, però és clar, això no és un llibre d'història, sinó un relat en què tot pot ser real. Aquesta és la gràcia!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut, moltes gràcies per participar.

    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

71 Relats

308 Comentaris

13214 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.