El principi del text

Un relat de: Pages@s
Tots sabem que el títol es difícil de posar. Hi ha gent que comença amb el títol i altra gent comença pel text i després el títol.

En un conte, el títol és el més important, es el que atrau a la gent per llegir-lo. Si el títol no atrau, no es llegeix tant com els altres. Hi ha llibres que son bons pero el títol no es el correcte, igual que potser el conte no és molt bo però el títol és el correcte.

Per fer un conte s’ha de tenir molta imaginació i més per el títol.

No es dóna molta importància al títol i és l’essencial per el conte perfecte.
 
PatoFreshGG

Comentaris

  • La importància del títol[Ofensiu]
    Cesca | 24-05-2024

    Totalment d’acord!
    El títol ha de suggerir sense ser clar del tot, No ens ha de dir de què va el conte, però és important que provoqui curiositat i ganes de llegir del relat.
    I per experiència puc dir que fins que no trobes el títol adequat no pots donar el conte per acabat.
    Molt bon plantejament! Endavant amb l’escriptura!

  • I tant...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 23-05-2024

    que és important el títol. És l'entrada i la presentació d'un espai. Si el títol no atrau, difícilment mostrarem interès per descobrir el que hi ha a dins.

    Molt bona reflexió.

    Rosa.

  • El títol[Ofensiu]
    Solsona Bot | 22-05-2024

    És veritat el que dius. El títol d'un relat, d'una novel·la o de qualsevol escrit és molt important. Ens obre unes expectatives sobre el que vindrà després, i si no ens intriga, potser no llegirem res més. Ben pensat!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut, moltes gràcies per participar.

    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

71 Relats

308 Comentaris

13221 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.