Gotellada espatllada

Un relat de: bocidecel

Quatre gotes

Pluja fina llisca
per paraigua i gavardina
del rocam és mantell suau.
Silenciada pel murmuri
i balanceig de l'onada
regalima i no espavila
la sinuosa calma marina.

Ja pren embranzida
ara ruixa i clapoteja,
les gotes concretes
forfollen, graponegen
una penya impenitent,
neguitegen i escrostonen
la plàcida capa amb estropell.

Equable gotellada l'espatlla
descompassat clacar i espetegar
de la llauna i de l'envàs,
rebordall que estenallat
afaiçona paisatge violat
misèria de brutícia capciosa

indestructible.


Comentaris

  • FELICITATS !!![Ofensiu]
    F. Arnau | 11-01-2009 | Valoració: 10

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Ritme[Ofensiu]
    Jimbielard | 03-11-2008 | Valoració: 10

    Bocidecel, els teus poemes tenen ritme. Aquest no és una excepció. Has transmès amb paraules ocultes la simbiosi entre el text i la imatge com si anessin de la mà. Molt bon poema.. magnific.

    Per altra banda, t´haig de donar les gràcies pel teu suport i per tenir sempre una paraula per mí. Gràcies de veritat.


    Jimbie.

  • Gota a gota, fins la inundació[Ofensiu]
    Unaquimera | 02-11-2008 | Valoració: 10

    Quan he vist aquest títol, he pensat que avui era el dia adient per llegir la Gotellada: Fa tants dies ( matinades, matins, tardes, vespres, ... ) que plou, que no m'ha costat res sentir la teva pluja fina tot lliscant... Fan tants dies ( i tantes nits! ) que sento les gotes com repiquen, que avui les he distingit una a una, ben concretes, forfollant i graponejant des de la pantalla, clacant i espetegant desacompassadament...

    Ha estat un plaer gaudir del magnífic joc sonor dels mots que has triat per a la juguesca entre el vers i la imatge, fins al final... on resideix l'impacte que gela el somriure davant el llamp de la realitat gens poètica, absolutament prosaica, rotunda i insubornable.

    T'envio una abraçada intensa com un tornado,
    Unaquimera

  • Gràcies[Ofensiu]
    Queca | 23-10-2008 | Valoració: 10

    per comentar-me per fi, perquè així t'he pogut trobar. Som tantes persones aquí, que és impossible estar-ne al corrent de totes, però quan trobo gent com tu, me'n alegro tant de formar part de tot això....

    No sé perquè dius que no saps escriure... jo et diria que més que talent, tens un do.

    M'ha agradat moltíssim el teu poema il·lustrat.

    Et seguiré llegint!

Valoració mitja: 10