Galàxies llunyanes

Un relat de: David Gómez Simó
Deixem que t'expliqui un conte que parla de galàxies llunyanes i planetes habitats. Un conte de naus intergalàctiques i els seus heroics ocupants. De lluites, conquestes, pèrdues i amors. De regnes sorprenents, frondoses selves i mars inhòspits plens d'estranyes criatures. T'explicaré un conte on surten els Bòfurs, de quan als Bòfurs no els coneixia ningú ni dirigien el nostre futur ni havien cobert el cel amb les seves xarxes. Et parlaré dels dies foscos, de la vida sota terra, de la fam i de la por i de com un home va ser capaç de capgirar-lo tot i de com una dona va tornar les coses al seu lloc. Deixem que t'expliqui un conte del passat més llunyà, dels secrets de la terra on vivíem i de com hi vàrem arribar.

Una vegada hi havia, un planeta que girava entorn d'un sol. Era el tercer en el seu sistema i l'únic habitat...

Comentaris

  • Molt bo[Ofensiu]
    Encarna Romero | 10-01-2014 | Valoració: 10

    M'agradat molt. Una abraçada, David...

  • crohnic | 02-01-2014

    Sens dubte, pel que he experimentat llegint alguns dels relats que s'han presentat aquest mes al concurs, la ciència-ficció dóna per molt... La majoria de les històries que he llegit mereixerien una continuació... La teva n'és un clar exemple.
    Que tinguis un molt bon 2014!

  • Gira el món[Ofensiu]
    allan lee | 18-12-2013

    i torna al Born.
    O la història que recomença. Tal vegada cercles dins d'altres cercles? El temps circular, o la vida que no sap fer altres coses...? M'ha agradat molt, i sobretot m'admira aquesta capacitat de fer un bon relat de CF amb un estil personal i directe. Moltes gràcies pel teu comentari; jo no conec molta literatura CF, però he llegit molts cómics, que també valen...;-)
    I què bé ens ho passem fent microrelats, mmm? Petons

    a

  • Volta a la Terra[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 15-12-2013 | Valoració: 10

    M'he pujat en un Sputdrowerbèstia 14 i he donat la volta a la Terra en un minut impressionant! Ho has descrit tot. I prou. I has insinuat molt i molt més que ens escriuràs, oi? Una forta abraçada i que passis un molt bon Nadal!

    Aleix

  • Igual que...[Ofensiu]

    Igual que en rnbonet i L’Home Fosc, quedo a l’espera del relat que anuncies...
    En poq ues, poquíssimes paraules dius molt i insinues molt més.
    —Joan—

  • no cal anar més lluny[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 07-12-2013

    però en els fons, com més lluny volem mirar, més ens n'adonem que tot ho tenim a l'abast, i que de fet, tots els nostres somnis intergal·làctic, els tenim dins d'un toll i el seu microcosmos evolutiu primari, tot un món desconegut també!

    Una bona reflexió fantàstica de caire realista, per cert, no anaves a explicar-nos una història...?


    Ferran

  • Molt bon efecte![Ofensiu]

    M'estava imaginat planetes inhòspits i allunyats, i al final era la mateixa Terra! Que en som d'ingenus a vegades que busquem coses noves a indrets llunyans i les tenim davant els nassos! Bon relat! I gràcies per passar-te pel meu ^_^
    Edgar

  • Começament d'una història?[Ofensiu]
    rnbonet | 07-12-2013

    Si és així, benvinguda serà la continuació. La llegirem, amb temps i ganes...
    Però.... serà 'el nostre pa de cada dia'? Una gran paràbola/metàfora? Perquè si comencem amb 'realitat-ficció', tot és possible!

    Salut i rebolica!

l´Autor

Foto de perfil de David Gómez  Simó

David Gómez Simó

98 Relats

494 Comentaris

142959 Lectures

Valoració de l'autor: 9.68

Biografia:
I si us plau, Bloom, estigues atent a aquest detall:
no omplis la casa de mobles i d'altres objectes,
si us plau, guarda espai per a la bellesa,
perquè la bellesa hi càpiga: una escletxa a la dreta
de qui entra, per exemple.
Que les coses belles siguin el teu lloc de vigia;
doncs el món, com qualsevol altra cosa,
només es torna bell quan per la bellesa és mirat.

Un viatge a l'Índia
Gonçalo M. Tavares