Et vull

Un relat de: versos_perduts
Vam sentir tocar les nou al rellotge. Era l'hora de preparar-nos pel sopar. Tu anares a la dutxa. Jo vaig preparar el sopar. Res complicat. Ràpid de fer. Embotit, pa amb tomàquet i una senzilla amanida. Regat tot amb un vi negre suau. Jo encara anava vestida i tu et vas posar el pijama i una bata.
Vas entrar a la cuina i em vas fregar a la vegada que em xuclaves el coll. Em vas fer torçar-lo i me'l vas resseguir a petonets. Em vaig girar aleshores i ens vam quedar cara a cara, cos a cos. Em vas tocar suaument i ens vam fusionar en una abraçada intensa. Ho havíem esperat tant!
- T'ajudo, em vas dir?
- No, ja estic! Pots parar taula?
Una vegada tot a punt, vam començar a menjar. Mentre conversàvem de mil coses, com fem sempre. Menjar, no ens importava massa. Estàvem nerviosos, el que volíem era menjar-nos nosaltres. Ens miràvem els llavis. Em vaig atansar i et vaig mossegar el llavi inferior. Em vas xuclar la boca, em vas oferir la teva llengua. Vaig jugar amb ella.
- Acabem?, em vas dir.
- Sí! Tens raó.
No podia aguantar-me les ganes de tu.
Vaig deixar caure el tovalló. Ho vaig fer expressament.
Tu, no te'n vas adonar. Quan ho vas veure, ja estava sota la taula i la meva cara, estava enfocada directe al teu sexe.
Vaig començar a manipular el penis, amb les dues mans. Amb la boca el vaig resseguir, m'encanta fer-ho amb l'alè.
Alè i boca, van fer que a poc a poc notés una duresa, que anava a més, al ritme de la meva lascívia.
Tu mentre, et movies i feies sorollets de plaer.
- Què fas?, em deies.
- Res carinyet, menjo. No et moguis.
Vaig obrir el pantaló i vaig deixar anar el membre, que ja en tenia ganes. L'amassava, el besava i el xuclava. Me'l vaig posar a la boca. No el deixava, el degustava amb la llengua. El llepava, era el meu gelat. No podies més, un filet de semen em feia adonar, que en tenies ganes... Em vas demanar si seria les teves postres.
No vam acabar de sopar. Ser-ho, era el que desitjava.
Era tota teva.

Comentaris

  • Una perfecta narració. d'un moment de passió irrefrenable !![Ofensiu]
    Viking | 12-03-2021 | Valoració: 10

    Una història perfectament relatada. El lector, sobretot de sexe masculí, gaudeix amb la teva història i sent desitjos de sentir-actor de ella !!

    Felicitas versos_perduts, es un plaer llegir-te!!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC de microrelats