Et somio…

Un relat de: joandemataro
Et somio, sí,
perquè em captiva el teu caminar,
el so enèrgic de les teves passes,
el pErfiL del teu cos…
Perquè m’apassiones amb el teus colors,
i les teves fragàncies;
com el calze fa amb l’abella .

I t’imagino nua , amb galtes enceses,
i un somriure obert als pètals …


Et somio, sí,
perquè m’enlluernA el bAlenceig dels teus cAbells
quAn voleien Al vent ,
descobrint les teves espAtlles ;
perquè em fAscinA el relleu dels teus pits ;
perquè fAntAsiejo Amb el que ensenyes,
el que insinues, el que AmAgues…

I t’imagino, sola,
davant el mirall
fent lliscar el vestit
fins que cau als teus peus .
I et somio aCaRiCiAnt-Te
mentre et mires complaent…


Amb ulls tancats et somio
sabent que no ets un somni.
I amb mans banyades de plaer,
t’abasto
sota els llençols de la intimitat.

Comentaris

  • Enhorabona ![Ofensiu]

    Benvolgut/uda relataire:

    Enhorabona! El teu poema ha estat seleccionat, pel jurat d'autors i autores del Concurs ARC de Poesia Eròtica «Traços de desig», per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    És per això que ens facis arribar, al més aviat possible, l'autorització perquè sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic, a l'adreça (concursos.arc@gmail.com), el text que adjuntem al final d'aquest comentari amb l'assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió Concursos

    - - - - - - - - - -

    AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG

    En/na .........................................................................................................
    amb DNI. número ......................................................................................
    data de naixement ........................................................
    i nick relataire ............................................................................................
    AUTORITZO a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el POEMA ...................................................................................................
    del qual en sóc autor/a, en el recull "Traços de desig".

    En el llibre vull constar amb el nom d'autor/a: .............................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l'ARC.

    Data .......................................

    - - - - - - - - - -

    Important: Us recordem que aquesta convocatòria és oberta únicament a persones sòcies de l'ARC.

    Per associar-vos a l'ARC, cal descarregar i emplenar aquest document: Formulari d'inscripció. Una vegada complimentat, cal fer l'ingrés en el compte i enviar-lo juntament per correu postal a l'adreça de l'Associació de Relataires, (Carrer Terra Alta, 11 - 08338 - Premià de Dalt) o bé escanejar-ho tot i enviar-ho per correu electrònic a l'adreça de l'Associació: A/e: associacio.relataires@gmail.com

  • Imaginar, somniar, veure, viure...[Ofensiu]
    Gemma Matas | 27-01-2014 | Valoració: 10


    Somni d’amor, de desig, de plaer, somni que es transforma, sota els llençols de la intimitat.

    Molt bon relat Joan, per tenir en compte en el teu proper? llibre.

    Una abraçada.

    Gemma

  • Un somni real! [Ofensiu]
    Jon | 04-12-2013 | Valoració: 10

    Que bonic somiar amor i tenir-lo al costat, tal i com dius: t’abasto sota els llençols de la intimitat!

    Un intens poema arrebossat de desig i què millor que poder complir els bons desitjos?

    Una abraçada i gràcies pel comentari!

    Cesc

  • La imaginació...[Ofensiu]
    rnbonet | 19-11-2013

    ...és lliure de pensar i somiar el que li abelleix.

    Salut i rebolica!

  • somiar o gaudir?[Ofensiu]
    Atlantis | 18-11-2013

    No queda gens clar en el poema si es un somni somni o un somni despert. De qualsevol manera ple de figures eròtiques i sensuals que omplen de plaer.

    M'ha agradat.

    Una abraçada

  • Somniador.[Ofensiu]
    Carles Ferran | 17-11-2013

    L’avantatge del somniador és que no necessita valorar físicament l’estimada, sinó que l’envolta amb una pàtina de perfecció que l’eleva per sobre del seu estatus humà i la divinitza. Per sort, aquest pòsit de perfecció perdura en la realitat, almenys fins que l’amor se’n va i tot torna al seu lloc.
    Per això s’han d’aprofitar els dies de somnis i gaudir-los intensament.

  • Ai, la imaginació...![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 16-11-2013 | Valoració: 10

    "Et somio", "t'imagino"... És curiós el poder de la imaginació, molt més potent, de vegades, que la visió directa de l'ésser desitjat. La imaginació juga amb tot allò que és més sensual i agradable, amb tot allò que excita i predisposa al plaer. És "la loca de la casa", com deia una santa que en sabia molt d'exaltacions i misticismes.
    Un poema que s'afegeix al teu repertori eròtic, sempre tan poètic, sempre amb tanta sensibilitat...

    Salut i petons plujosos

  • Una altra meravella[Ofensiu]
    Marc Freixas | 15-11-2013 | Valoració: 10

    Joan, això de tornar a rc i trobar-te entre poemes, és, si més no, el plaer personificat en la paraula teva i en cada vers teu. Llegir-te no té preu --o potser hauria de dir que si en té és realment d'un valor incalculable--Una altra meravella! un poeta amb totes les majúscules!
    Gràcies per escriure. Aprenc dels teus poemes --d'això ja en pots estar ben segur!--
    Una forta abraçada de nou amic!

  • Fantàstica![Ofensiu]
    Annalls | 13-11-2013 | Valoració: 10

    Ma encantat llegir-la!!
    Anna

  • Gabriel M. | 11-11-2013 | Valoració: 10

    És plausible la teva magnífica manera de versar.
    Fas harmonies amb els teus versos i els omples de ritme i força.
    Magnífic.
    I gràcies sempre per llegir-me.
    Una forta abraçada, amic.

  • Cada vers[Ofensiu]
    Josep Ventura | 11-11-2013 | Valoració: 10


    d’aquest poema es ple d’imatges per somiar, dormit o...despert.
    Una abraçada
    J.

  • Moviments[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 11-11-2013 | Valoració: 10

    Els moviments de l'amor, de les cames, els braços, el cabell i els pits. Els colors de la pell i més. Els sentits ben desperts i el somni que ens acompanya, o no. Una descripció temptadora, unes fotografies fascinants, vives. Joan, felicitats! Una abraçada.

    Aleix

  • Reguitzell d'imatges![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 10-11-2013

    Reguitzell d'imatges eròtiques molt aconseguides, amb l'elegància que et caracteritza. Un somni eròtic fet realitat. M'ha agradat molt la penúltima estrofa, rotundament visual.
    La meva enhorabona, Joan!
    Una abraçadota!

Valoració mitja: 10