Del SEMPRE al MAI

Un relat de: joandemataro

Jo, que pensava que SEMPRE series amb mi.
Què il.lús, què innocent
i què irresponsable vaig ser
quan encara tot era possible.

El rellotge ens va avançar
sense adonar-nos-en,
inabastable i despietat.

I , ara, aquí estic jo,
sense esma...
Del sempre al MAI.

Comentaris

  • M'agrada[Ofensiu]
    Soleia | 27-05-2023 | Valoració: 10

    He estat llegint uns quants dels teus poemes i m'han agradat molt, perquè em produeixen molt bones sensacions, es nota que escrius des de l'ànima... Sempre és sanador escriure des de l'ànima, jo crec que també ho faig, a mi m'ajuda a guarir-me de tot el que porto dins i no puc expressar obertament.

  • Qui sap demà[Ofensiu]
    Marina i punt | 24-04-2023

    Tot pot canviar en un tancar i obrir d'ulls, així que poques coses hi ha per sempre.

    Salutacions

  • Prou bé | 18-04-2023

    Ara, tristesa i sol·litud!
    Amb total cordialitat

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 09-04-2023


    Bona vesprada, Joan: Gràcies per la teua visita, donant-me les gràcies per haver llegit el teu poema, però no m'has comentat el relat que tinc editat últimament: Aquest d'Aquell dia estiuenc. No sé el perquè de no llegir-lo.
    Bé, ja em diràs i que passes un bon dia. Bona nit.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • I també...[Ofensiu]
    llpages | 08-04-2023

    del MAI al SEMPRE, per què no? El temps tot ho trastoca. Bona feina, joandemataro!

  • El mai també s’acaba[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 08-04-2023 | Valoració: 10

    Hola Joan, quina alegria retrobar-te per aquí! Encara que sigui per comentar un poema melancòlic. La melancolia, cal passar-la, però també s’acaba. I el mai es pot capgirar, també. De moment, escriu, que jo t’ho agrairé. Una forta abraçada.
    Aleix

  • Del sempre al mai[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 08-04-2023 | Valoració: 10

    Quin poema més bonic i encertat, a banda d'estar molt ben escrit i de tenir un missatge per tenir en compte.
    Per cert, l'altre dia ja t'ho volia preguntar. Quan dius joandemataro, vol dir que ets de Mataró? Simplement és curiositat, ja que jo soc de Mataró.

    Cordialment.

    Rosa.

  • La volies per a tu.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-04-2023


    Et consideres il·lús, perquè la volies sempre o tal volta per a sempre. Un relat que dona per a pensar i acaba amb molta decisió.
    Molt bon poema, Joan.
    Enhorabona.
    PERLA DE VELLUT

Valoració mitja: 10