T'ESTIMO

Un relat de: joandemataro
N'hi ha que diuen: " si ja ho sap, no cal dir -ho!"... Doncs s'equivoquen de ple.

Sí cal i no costa tant, és qüestió de practicar i repetir-ho moltes vegades: t'estimo, T'ESTIMO, T'ESTIMO... Tantes vegades com calgui.

I dir-ho cada dia : a la parella, als fills i filles, als pares, als germans i germanes, a la família, als bons amics i a les bones amigues...

I , sobretot, ensenyar-ho a dir als petits i petites de casa. Igual que els ensenyem a menjar, a ser nets, a compartir, a ser independents, a ser educats, empàtics, tolerants...

Cada " T'ESTIMO" és una llavoreta que creix al cor del qui ho diu i al cor del qui ho rep . És una llavoreta per fer un món millor.

Ja ho saps, oi? T'ESTIMO!!!

Comentaris

  • GRÀCIES [Ofensiu]
    joandemataro | 27-10-2023

    GRÀCIES, COMPANYS I COMPANYES RELATAIRES .


    US ESTIMO!!
    Joan de Mataró

  • L’art d’estimar[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 27-10-2023 | Valoració: 10

    Tens tota la raó del món, Joan. És un verb que no utilitzem gaire, sembla que el tinguem destinat només els primers instants de l’amor. I l’amor, també s’ha de regar sovint. Sempre, sempre és un plaer llegir-te! Una forta abraçada.
    Aleix

  • Un t'estimo...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 26-10-2023

    sincer, sempre és gratificant per les dues parts. Hi estic completament d'acord, les paraules tenen poder.

    Salutacions joandemataro.

    Rosa.

  • Comparteixo[Ofensiu]
    Prou bé | 26-10-2023

    La teva reflexió. Només hi trobo a faltar : mcestimo!

    Amb total cordialitat