ESTÀ DINTRE MEU.

Un relat de: Pages@s
Un dia a la nit em va venir un calfred, però no li vaig donar importància. Al matí em vaig llevar, vaig anar a rentar-me la cara i, al moment de rentar-me les mans, em van cremar. Em preguntava perquè em cremaven les mans, vaig esbaldir-me les mans i vaig treure foc. Jo estava bocabadada, perquè no sabia el que passaria. Ho vaig consultar en un llibre molt vell que tenia la meva àvia i deia… Si tenies un calfred a la nit i quan et llevaves treies foc de les mans, era perquè el déu del foc t'havia passat els seus poders. Jo em vaig quedar feliç perquè tenia poders, però...

Doritos TEX MEX

Comentaris

  • Calfred[Ofensiu]
    Solsona Bot | 23-01-2024

    Un relat molt ben escrit! Felicitacions. Ens quedem amb les ganes de saber que pot passar més endavant. Felicitacions!

  • El poder del foc[Ofensiu]
    Cesca | 21-01-2024

    A veure què passarà, ara, amb aquest poder! La teva protagonista haurà d’anar amb molt de compte, els poders del déu del foc poden ser terribles!
    Bon relat. Endavant amb l’escriptura!

  • Els poders...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 19-01-2024

    s'han d'aprendre a controlar per que siguin d'utilitat. A poc a poc i a gaudir dels poders, endavant!

    Molt original aquest relat.

    Rosa.

  • final obert[Ofensiu]
    Atlantis | 19-01-2024

    Ho ha deixat sense final i això dona mes misteri al relat. Que faràs ara amb el teu poder? Així pots seguir imaginant-te el relat.

  • El teu nou poder[Ofensiu]
    Prou bé | 19-01-2024

    El faràs servir O no? Serà la teva decisió i està molt bé poder decidir que vol fer i si serà bo O no tant.
    Un bon relat amb un puntet d'intriga.
    Amb total cordialitat

  • Ja te n'has adonat..[Ofensiu]
    Ginebreda | 19-01-2024

    M'ha agradat molt el relat i, sobretot, els punts suspensius del final que fan entendre que el protagonista no està segur de si aquest poder portarà algun entrebanc. Relat fantàstic molt encertat. Felicitats!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10390 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.