Entre comes

Un relat de: Bonhomia
Aquest diumenge solitari em corromp les entranyes, el meu ventre sofreix un càlid desordre de freds i calors, busco diversió en quatre coses senzilles i no tinc sort amb els desitjos, m’agradaria no sé què, perquè no ho sé, i malgrat això no és cap derrota, doncs jo sempre sóc al peu del canó, trist o alegre, nostàlgic o present, com una sirena que observa des de lluny la terra que no pot visitar, ni sóc golafre ni sóc inhumà, però la nevera és un petit entreteniment a voltes encara que tan sols hi hagi tres coses, si vull amor no en tinc, quan se m’acosta sóc tímid, però què hi farem, així és la vida i no cal ronronejar ni fer-se el distret, sempre necessito quelcom per fer, salut!

Sergi Elias
16-10-2011

Comentaris

  • Gràcies Sergi[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 18-11-2011

    pel teu entranyable comentari ! No pateixis per mi.! Tal vegada vaig escriure el relat que tan carinyosament m'has comentat , en un moment de defalliment (tots en tenim )però estic molt bé.
    Després de llegir "Entre comes ", vull fer-te una suggerència : Amb el teu enginy , perquè no participes en els nanoreptes ? Tal vegada t'ajudaria a no haver de fer tants viatges a la nevera .
    Una carinyosa abraçada, Sergi.

    Nonna

  • Hola Sergi[Ofensiu]
    allan lee | 05-11-2011

    menjar és un gran plaer, no només una necessitat. Un monòleg vibrant, un flaix molt potent d'instants de viure. Com sempre, gràfic, original i molt personal. Una abraçada,

    a

  • la vida...[Ofensiu]
    annah | 26-10-2011 | Valoració: 10

    és plena de desitjos, complicacions, anhels, contradiccions, propòsits que complirem i d'altres que no...
    la vida està plena de diumenges...
    feia molt que no et llegia... I 'ha encantat tornar-hi!
    Com estàs??
    Cuida't molt!

    Anna

  • Diumenge![Ofensiu]
    Karkinyoli | 23-10-2011 | Valoració: 10

    És diumenge, i a casa meva ho és de debò: silenci i tardor. Espero dilluns sense voler-lo. Per sort m'he trobat amb el teu relat! Fantàstic! Et faré cas, aniré cap a la nevera i seguiré esgotant la tarda. Ara, però, amb un somriure i disposada a gaudir-la!
    Una abraçada!

  • Això és poesia![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 18-10-2011 | Valoració: 10

    Sergi, agafa les frases, posa-les una sota l'altra, no toquis res de res i veuràs quina poesiassa t'ha sortit escrivint això mateix. És poesia pura, prosa poètica amb ànima poètica amagada, tímida, autèntica. Endavant amb els diumenges i la mare que els va parir! Una abraçada.

    Aleix

  • Aquest relat...[Ofensiu]
    Bonhomia | 18-10-2011

    ... no és derrotista, és una reflexió.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

514843 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.