El millor amic de la dona (Infidelitat)

Un relat de: copernic

Quan en Jaume Torramilans, va arribar més aviat del que era habitual a casa seva i va obrir la porta, li arribà clarament perceptible el gemec de la seva dona. Astorat, després de recórrer el curt trajecte fins a la seva habitació, per la porta entreoberta va poder veure la seva dona nua, boca avall, agenollada sobre el llit amb el cul sortint, recolzant els avantbraços sobre els llençols i amb el cap a pocs centímetres del coixí. Sobre la seva esquena va poder veure les potes de Simba, el gran danès que havia comprat feia uns anys i que li havia costat 3000 euros. El fal·lus d'aquell èmul d'Scooby Doo estava entrant i sortint de la vagina de la seva dona a un ritme frenètic. Ella, fora de si, amb els ulls tancats balbucejava paraules inconnexes i emetia sons guturals, proper ja l'orgasme.
En Jaume, mig marejat, amb la sang bategant amb força en les seves sines va entrar a l'habitació i va exclamar:
- Glòria, com has pogut fer-me això..?
Quan la seva dona, després d'uns segons va recuperar la consciència del que passava es va aixecar d'una revolada cridant "Jaume!" Aquest moviment sobtat va tirar en Simba per terra, que va rebre una forta patacada i va sortir de l'habitació esperitat udolant de dolor.
-Jaume, no és el que sembla..... (una defensa molt pobra davant l'evidència)
-No puc creure-ho, Glòria, com has pogut?. Amb un gos....
-Estic sola, Jaume. Tu estàs sempre a la feina i una també té les seves necessitats (La Glòria havia recuperat el control de la situació) En Simba és tan afectuós, tan fidel....
De sobte, el ca va irrompre en l'habitació i es va llençar sobre el seu amo caient tots dos per terra. El gos el va llepar a la cara mentre movia la cua amb desesperació. En Jaume, apartant-li la cara de la seva mormolà amb infinit fàstic: Fidelitat.....bah.

Comentaris

  • :O ohhh[Ofensiu]
    victoria galofré fernández | 17-12-2006 | Valoració: 10

    flipa!! com surtiran les criatures?! jajaja m'agradat força!
    una abraçada
    vicky

  • Al límit[Ofensiu]
    angie | 17-12-2006

    Has estirat el tema eh?. Una mica de repulsió si està ben escrita no fa mal oi? jeje. El títol és bo, t'encurioseix. Has narrat una història de còmic, tipus vinyetes...(o així ho he imaginat jo).
    Potser describint el procés d'entrada a casa una mica més, hagués guanyat intriga, no sé... El gos apareix massa aviat...
    De tota manera, està prou bé aquest relat. La frase final ens fa reflexionar sobre el significat de la paraula fidelitat/infidelitat, puix cadascú té els límits marcats a diferent radi...

    angie

  • buaaaaa!! tela vaya[Ofensiu]
    sucdetaronja | 10-12-2006

    jajajajajajaja. jo als meus gossos me'ls he estimat molt, però tant no... jajaja. que bo!! un abraç jaja

  • Ha ha haaa!! Increible!![Ofensiu]
    Unicorn Gris | 07-12-2006 | Valoració: 10

    Està molt bé aquest relat!! Ara, és frikie amb ganes.

    Quin gos més "acontentador", i tant...

    En fi, felicitats pel relat, i salutacions!!!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de copernic

copernic

338 Relats

1182 Comentaris

387521 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Per qüestions de feina he hagut d'interompre la meva producció periodística i literària. Després del tsunami i amb l'aigua al seu lloc torno a començar: Déiem ahir...