Dos pits i un cony

Un relat de: Bonhomia

Màscares en la foscor.
Miralls negres.
L'ombra és fora.
Tota llum prohibida.

Surto al carrer.
Els meus peus patinen per l'asfalt
deixant anar un so llefiscós.
És el que hi ha sota meu.

M'encamino cap a la biblioteca.
Ni un pit, ni un cony.
Que quedi clar.
I la poesia no ho resol tot.
A vegades, per sortir del mal pas,
una novel.la eròtica.

M'enfonso en els llibres.
Se'm mouen els ulls.
Són dues campanes agitades.
Art brut, coneixements per engolir.
Tot això m'incita a pensar
que potser som aquí per alguna cosa.

Torno a casa.
Què n'he tret?
Una fase més de la meva bogeria.

Encadenat al llit,
reposo com un gos cansat.
No em vull dutxar.
Només vull brioixos amb nata.
I dos pits.
I un cony.

Comentaris

  • Necessitem els altres[Ofensiu]
    Unaquimera | 11-02-2007 | Valoració: 10

    Els llibres són companys fidels, evidentment, però no sempre poden vèncer la soledat, la necessitat de companyia, com a vegades tampoc ho fa una persona qualsevol... quan es desitja amor i proximitat, l'escalf d'una pell i de paraules dites amb alè entre tallat, acompanyades d'un somriure, d'un gest, llavors cap lectura, cap satisfacció alternativa omple totalment aquell anhel!

    Com deia en Ruskin:" Totes les malalties espirituals procedeixen principalment de l'aïllament."
    I afegia Paul Eluard: "Hem inventat l'altre, com l'altre ens ha inventat. Ens necessitàvem."

    Som fets d'esperances, d'ànsies, de somnis mai complerts absolutament... i això ens salva!

    T'envio una abraçada forta, ben forta, amb la confiança de què una part de la seva escalfor t'arribi des de la meva pantalla,
    Unaquimera

  • brioixos amb nata llefiscosos[Ofensiu]
    atram | 03-02-2007 | Valoració: 10

    Ostres, quin bon poema, quin bon discurs, quina regalada reflexió per aquest matí de dissabte!
    És que estem fets de tot: de cos, d'esperit, de poesia, de sexe, de solitud, de llibres, de brioixos, de boigeria.
    M'ha agradat molt com entrelligues les inquietuds físiques amb les "intel·lctuals".Í és que una es nodreix de l'altra, i viceversa. Es retroalimenten. I les volem totes, perquè ho som tot a la vegada, persones humanes amb necessitats i inquietuds.
    M'agrada la imatge de relliscar, patinar sobre l'asfalt amb un so llefiscós. A vegades ens sentim així, que pasem sense pena ni glòria pels carrers, que estem bruts, que som com un gos cansat. Que estem encadenats al llit, i no hi podem fer res. I volem quelcom més, que ens faci sentir vius, a més de la literatura.

    Molt bones imatges, en un discórrer d'un registre planer i qüotidià.

    Jo també vull brioixos amb nata. Estic amb tu.
    salut company!

    atram

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

515086 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.