Dins dels plecs del cor

Un relat de: brins
Mai no he volgut parlar-vos de por, de tristesa ni d’abatiment, i tampoc no ho faré ara… us escric, tan sols, per fer-vos saber com agraeixo les esperances que em vau regalar.

A tu, estimada filla, t’agraeixo la música d’uns mots que pretenien forjar-me afanys de guariment i il•lusió vers la lluita per la vida; a tu, benvolgut fill, la fortalesa amb què intentaves afrontar una dissort evident, cercaves amb delit trossets de cel que poguessin predir temps millors; a tu, apreciat gendre, els ulls refulgents de llum sota d’un cel que enfosquia; a tu, preada nora, la generositat amb què em feres aquell últim brou que simulava ser preludi de molts altres sopars; a vosaltres, estimadíssims néts, aloses innocents, l’incendi de roses vermelles que sempre duieu a les galtones quan veniu a veure’m a l’hospital; com m’hauria agradat poder veure-us créixer...I a tu, amadíssima esposa, els ànims constants que m’encoratjaven a volar l’aire i a nedar l’onatge; el teu confort m’enfortia com el més potent huracà.

Gràcies a tots per haver intentat cisellar-me esperança dins dels plecs del cor, malgrat que la dura realitat rellisqués per ossos humits; per regalar-me, més enllà de qualsevol concert, un ball de fe que demostrava que m’estimàveu tant com us estimava jo. Ara que ja han caigut amb estrèpit tots els mirallets de colors, sapigueu que el meu agraïment arriba molt més amunt que aquest cel blau.

Gràcies per deixar-me somiar en allò que no podia ser real…

Comentaris

  • Molt endins[Ofensiu]
    Naiade | 01-05-2018 | Valoració: 10

    Un relat que t'arriba molt endins. Remou sentiments i fa vibrar al ritme que marques. Una petita joia.
    Una forta abrçada

  • El cor de la lletra[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 29-04-2018 | Valoració: 10

    I com t'ho fas per reflectir els sentiments de manera tan efectiva? Ets una autèntica mestra de la comunicació escrita! Has esculpit en aquest relat el sentiment de pertanyença, de família. Emoció i reconeixement. Una forta abraçada, Pilar.

    Aleix

  • plena[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 22-04-2018

    Trista, bonica i plena de sentiments aquesta carta ...
    Està bé acomiadar-se d'una forma tan plàcida i amb agraïment per a tots els que t'han acompanyat durant la vida.
    Fins a la propera Virtut, la darrera del curs relataire. Ui, com passa el temps!

  • Tot són esperances[Ofensiu]
    Materile | 20-04-2018 | Valoració: 10


    A vegades les esperances només serveixen per continuar el camí...

    El teu relat és tan tendre que no neessites esperances per fer-lo entrar a dins. Gràcies per regalar-nos aquest relat tan ple d'humanitat...

    Una abraçada molt forta,

    Materile

  • No tinc paraules...[Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 16-04-2018 | Valoració: 10

    No tinc paraules. Tan sols puc dir que les teves línies tan i tan emotives, tan personals, són un veritable bri d’aire a l’esperança.
    —Joan—

Valoració mitja: 10