LA VEU DEL SILENCI

Un relat de: brins



Mai no li havia agradat exterioritzar amb paraules els seus sentiments; no ho creia necessari, perquè amb un esporàdic “t`estimo” i un lacònic “em tornaria a casar amb tu” ja en tenia prou per revelar l'amor. I, a mi, tampoc no me’n feien falta més, un tendre somriure i una dolça mirada ja m’ho deien tot; m’explicaven que aquells silencis sorgien d’un infinit amb secrets d’enamorat i que la seva veu callada era ocell que volava silent dins d’un univers d’amor.

En aquest moment, plou al meu voltant i no tinc tendal ni recer que em protegeixi, estic perduda en mi mateixa, però no demano compassió, tan sols, comprensió. Trobo a faltar la minsa, però càlida melodia, que li sorgia del cor i la seva mà arrapada a la meva; qualsevol estrèpid de mots inútils em fa mal, em fa malbé la vida.

Em pregunto sovint què haig de fer per poder revenir el tresor perdut, per poder recuperar els somnis que ahir m’alenaven, però no trobo respostes; amarada d’enyor, recordo aquelles minses paraules que tenien el foc de les roses i el gust de la mel, i m’invento sons, per no enfonsar-me dins d’un ombrívol pou.

Tal volta el crit trist d’aquest text em faci néixer un nou doll de cançons; un clamor que em permeti subsistir dins d’una onada que ahir era blava i ara és grisa…

Comentaris

  • LA MIRADA[Ofensiu]
    kefas | 30-05-2021

    Moltes gràcies, brins. Suposo que has pensat que, coneixent la meva propensió pel doble i, de vegades, triple sentit en paraules i expressions, el nom de Pilar no és una casualitat.
    La teva interpretació del relat coincideix amb la meva, tot i que també inclou una interpretació més amoral, d’acord amb els temps del poliamor . Encara que s’admeti l’existència d’una multiplicitat de partenaires sicalíptics és deplorable la confusió de noms.
    Valoro positivament les teves correccions ortogràfiques i sintàctiques i intento aplicar-les fins on la meva manca d'estil literari m'ho permet.

  • Comentari fet per deòmises al Repte Clàssic[Ofensiu]
    brins | 29-05-2021



    "Si hagués llegit fins al text anterior, hauria estat millor per a mi. La decisió era clara. Però la Pilar ens deixa un text que frega amb un paper de vidre les fibres del cor. Explicatiu i tendre. Proper i dolorós. Tanmateix, sempre agraïm la bellesa, ens faci mal o ens deixi a frec de l'emoció. Chapeau, Mme. brins."

  • nostàlgia per allò perdut[Ofensiu]
    Atlantis | 27-05-2021

    Un text molt ben escrit, com tots els teus, i ple de poesia. També ple de nostàlgia.

    També es bonic recordar els moments alegres, els aspres, els plens de comunicació...I saber que tot això ho has viscut i que ningú t'ho pot prendre.

    Abraçada.

  • Il·lusions[Ofensiu]
    kefas | 22-05-2021


    L’amor no és el que es diu, l’amor és el que es fa. Si saps que al darrera d’unes lacòniques paraules hi ha un amor que no s’expressa, és perquè els fets t’han mostrat que hi és. Pot ser que unes paraules puguin mantenir una il·lusió, però tingues present que il·lusió ve de il·lús.

  • Recordant l'amor [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-05-2021 | Valoració: 10

    Realment el teu relat és senzill i a la vegada ple d'amor que néix des del teu cor. Paraules tendres que emocionen. És preciós, Brins.
    Saluts i una abraçada...

  • L'enyor[Ofensiu]
    Prou bé | 22-05-2021 | Valoració: 10

    Tornarà al sortir el sol i el gris no serà blau mai més però els núvols seran prims. Recorda , recorda, recorda i embelleix els records. Són els que t'acompanyaran sempre en el silenci. Seran la seva veu. La teva és magnífica,!

  • Molt bonic[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 21-05-2021 | Valoració: 10

    M’ agrada el teu escrit perquè jo tampoc soc bona en expresar sentiments. Per mi es nes fàcil escriure en un paper. Però el teu relat es bonic i tendre , m’ agrada molt

Valoració mitja: 10