Dia de relax

Un relat de: MarBlava

El sol em somriu,
la brisa acompanya,
anem a fer un volt,
passeig per la platja.

Relax interior,
neta la mirada,
vull veure la mar,
sentir les onades.

Dia de descans,
serenor somniada,
donant-nos les mans,
dolces les mirades.

Compartir en silenci,
la pau enyorada.
Dia de relax...
quant et desitjava!

Comentaris

  • No puc entendre[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 12-07-2008 | Valoració: 10

    com és que no t'he descobert abans. M'he passejat pel teu espai i no sabria quin relat comentar-te.. M'has fet sentir protagonista. A "Crear vida" soc el pintor que "acluca l'ull i mira la composició". A "Linia blava"soc la noia que escriu en un quadern, i he gaudit d'un "Dia de relax".
    M'encanta el teu estil àgil, directe. D'ara en endavant no deixaré de llegir-te.
    Una salutació.
    Nonna-Carme.

  • BUFFF[Ofensiu]
    Rogal Mar | 09-03-2007 | Valoració: 9

    Quina semaneta, ple d'examens, llegir aquest breu poema m'ha fet que la meva veu interior( que és una mica tocapebrots) digui RELAX!!!!!

    descanseu criatures que demà el Sol vol tornar, per sortir de la MAR BLAVA! jejeje.

  • Boig Per Tu | 09-03-2007 | Valoració: 10

    M'agrada la platja, tant com m'agrada el teu relat, tot ell és una part de mi.

    Boig per tu

  • Un bon poema[Ofensiu]
    roda03 | 18-02-2007 | Valoració: 10

    Hola Marblava,
    T'acabo de llegir i crec que la teva poesia destil-la sinceritat i senzillesa. M'agrada aquest tipus de poesia, també sé que són els dies de relax i de silenci. Sé de què parles i sobretot t'encoratjo a travessar el nostre pont de mar blava.

    Brindo per la mar i la seva remor,
    Roda03

  • Imatges...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 18-02-2007 | Valoració: 10

    tranquiles i plenes de llum que ens arriben a través d'un poema fet amb paraules que ens volen fer gaudir del que sents i del que estàs gaudint. Hi ha dies així, que hi sabem treure tot el suc a la vida i a tot el que ens envolta, i són aquests els moments que hauríem de saber guardar a la memòria per poder afrontar tots aquells altres en els que ens sentim vençuts.
    Pel teu comentari, he anat a llegir "Maslow, vull ser dalt de la teva piràmide!" i m'ha semblat genial la forma de descriure el sentiment que sovint tenim de que el temps se'ns escapa de les mans sense poder-hi fer rés més que anar seguint.
    Una abraçada. MarBlava

  • nimfa19 | 17-02-2007

    llegint aquest poema sembla tot tan fàcil.
    m'has fet adonar que de vegades els entrevancs ens els posem noslatres mateixos

  • Sembla fàcil[Ofensiu]
    Melcior | 14-02-2007

    Quan tenen mùsica ,ritme ,coherencia i art , resulta que semblen tan fàcils ,és així aixo .
    Endavant.

  • Paisatge intern encalmat[Ofensiu]
    Unaquimera | 11-02-2007 | Valoració: 10

    Un dia de relax, unes hores de descans, uns moments de respir, un passeig tranquil, un desig satisfet, un silenci ple de bellesa, una pau guanyada sense vençuts, un somni fet realitat!

    El teu poema reposa i somriu des de la pantalla, les teves paraules em transporten amb senzillesa, sense sotracs ni grandiloqüències fins un paratge serè i em provoquen un sospir... d'enveja!

    T'envio una abraçada serena, tranqui-la, calmada... però ben ferma!
    Unaquimera

  • Paisatge intern encalmat[Ofensiu]
    Unaquimera | 11-02-2007 | Valoració: 10

    Un dia de relax, unes hores de descans, uns moments de respir, un passeig tranquil, un desig satisfet, un silenci ple de bellesa, una pau guanyada sense vençuts, un somni fet realitat!

    El teu poema reposa i somriu des de la pantalla, les teves paraules em transporten amb senzillesa, sense sotracs ni grandiloqüències fins un paratge serè i em provoquen un sospir... d'enveja!

    T'envio una abraçada serena, tranqui-la, calmada... però ben ferma!
    Unaquimera

  • Preciòs...[Ofensiu]
    baptista | 08-02-2007 | Valoració: 10

    M'ha agradat moltissim, MarBlava, aquest poèma fet de sentiment, anhels, serenor, pau... És com viure-ho, tot llegint, al teu costat i experimentar les sensacions que t'inspira aquest passeig.
    Endevant!!! No ens deixis sensa aquesta sensibilitat teva. Segueix escribint molt...

  • És bonic...[Ofensiu]
    kukisu | 08-02-2007

    ser illa... ser roca... i, sobretot escriure tan bé com tu ho fas, delectant-nos amb la teva poesia.
    Moltes gràcies companya i un grapat de petons relataires.
    Continuaré llegint-te!

  • dies en falta...[Ofensiu]
    Noia de vidre | 06-02-2007 | Valoració: 10

    com sempre, de costum... quatre mots entrelligats, esdevinguent un gran poema.
    Pintat amb les millors pinzellades de poeta!!
    molts petonets!

  • molt suau, dóna molta pau...[Ofensiu]
    teresa serramià i samsó | 03-02-2007 | Valoració: 9

    les teves paraules deixen que respiri la calma i la serenor de la recerca d'un camí enmig del bosc immens de la vida.

    no tinguis mai recança d'escriure, mai!, a mi també em passa que penso, i per què escriure si dius tantes bajanades, però m'obligo a fer-ho i això m'oxigena.

    En el teu relat hi veig com tu, tot escrivint-lo, també has aconseguit trobar, de sibres, el que cercaves, l'escalf fidel de les teves paraules. Un petó i gràcies per comentar-me tan generosament, MarBlava!

  • Quina pau es respira[Ofensiu]
    aiguasalada | 02-02-2007

    al llegir el teu poema.
    La precisió de les teves paraules em fan reviure nitidament unes imatges suaus i em fan notar unes sensacions que transmeten una pau i tranquil·litat interior, fent-me oblidar, per uns instants, de totes les tensions que m'envolten.
    Penso que he fet un gran descobriment, fins la propera.
    aiguasalada

Valoració mitja: 9.83

l´Autor

Foto de perfil de MarBlava

MarBlava

17 Relats

201 Comentaris

33308 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
De vegades sóc una illa,

d'altres una roca,

les més, em deixo emportar per la nostàlgia

de les onades de la mar blava....