CREAR VIDA...

Un relat de: MarBlava

El pintor s'inclina sobre la tela amb amor.
Delicadament escull el color groc amb el seu pinzell i,
amb un ràpid moviment,
el deixa anar sobre el mar, pintant un sol tímid.
Acluca l'ull i mira la composició,
l'acarona amb la mirada.
Es un altre fill que neix,
fruit de la imaginació i la seva mà inspirada.
L'estima i li dona vida, un regal pels ulls dels altres.

Comentaris

  • CREEM VIDA![Ofensiu]
    Unaquimera | 11-01-2009

    Bon diumenge i feliç aniversari!

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    Una abraçada digna de la celebració,
    Unaquimera

  • M´hi he trobat![Ofensiu]
    brins | 08-12-2008 | Valoració: 10

    Per un moment he tingut davant meu el llenç blanc que tant estimo. El teu poema també és un bell lleç de paraules.

  • M'ha encantat...[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 24-08-2008 | Valoració: 10


    Aquest quadre escrit que has fet. Quan pintes o quan fas alguna cosa, crees i es veritat crees vida. De les teves mans, cos i ment. Gràcies.

    Salutacions
    ullslaus1

  • Xocolata i sucre | 31-03-2008 | Valoració: 9

    intento ficar-me dins la teva pell, entendre el per què dels teus relats , de les teves emocions, de les teves paraules; intento saber perquè sents i com ho fas, com et deixes endur pels vents sobtats i agradables i per les sensacions indescriptibles, i només et puc dir que el teu text és fantàstic, que m'agrada i el comparteixo, perquè sense imaginació, sense art, sense creació, no som res.


    Un petó ben fort!


    Xocolata i sucre

  • En companyia[Ofensiu]
    Unaquimera | 16-08-2007 | Valoració: 10

    M'apropo amb expectació al relat que comença amb un títol tan engrescador... i no quedo gens decebuda, ja que les paraules que el composen m'acaronen en llegir-les i em regalen un moment d'encís, uns instants en què el color proposat i el gest suggerit pels mots breus i encertats, m'acompanyen gratament!

    Tot el relat desprèn una sensibilitat ben especial...

    T'envio una abraçada amb molt d'afecte, fruit dels mots compartits i les sensacions transmeses,
    Unaquimera

  • Fills...[Ofensiu]
    Jansy | 10-08-2007 | Valoració: 9

    I els que no tenim la sort de poder/saber pintar, creem els nostres propis fills. Què faríem sense imaginació?

    Salut i relats!

  • Una pinzellada...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 04-08-2007 | Valoració: 10

    de color feta amb mots que descriuen la bellesa d'una creació feta amb tot l'amor del pintor. Molt encertat.
    Una abraçada

  • Hola, MarBlava![Ofensiu]

    Molt bonic com descrius la tria del color, el just matís perquè la pintura sigui la melodia que tu vols que escoltem.

    jo diria que en lloc de "pels ulls" és "per als ulls" perquè té destinatari. Perdona l'atreviment!

    Preciosa l'evocació del paisatge.

    T'agraeixo MOLT, el comentari. una abraçada!, i a reveure. Espero!!

  • pintors i poetes creem vida, creem il·lusions[Ofensiu]
    Densito | 01-08-2007 | Valoració: 10

    M´agrada com descrius el quadre d'aquest pintor, un quadre que has pintat tu amb els millors mots, fen versos màgics que omplen meu esperit de sal, de llum reflexa-da en l'onatge del nostre mar.
    Felicitacions per aquest poema tan maco.
    ah i gracies per el teu comentari.

    Petonets
    Densito

  • Pintar[Ofensiu]
    JOANPG | 29-07-2007 | Valoració: 10

    Noble art especial que disposen certes persones, sensibles, amb imaginació, amb el pols delicat i precís per induïr als demés a gaudir de la sensibilitat del sentit de la vista, com tu fas amb el teu preciós poema.
    Gràcies per retornar.
    Una encaixada ben forta.
    Joan.

  • gypsy | 26-07-2007 | Valoració: 10

    el fet creatiu, sigui del caire que sigui és un pou infinit on poder trobar respostes a per què pintem, escrivim, fem música, etc?
    Ho trobo fascinant i inassolible també, vull dir, la raó que ens mou cap a l'art.

    M'encanta.

    gypsy

  • Hola Mar Blava[Ofensiu]
    brumari | 26-07-2007

    Una descripció precisa i preciosa de l'instant creatiu del pintor.

    Magnífica pinzellada.

    Gràcies pel teu comentari.

    Una abraçada

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de MarBlava

MarBlava

17 Relats

201 Comentaris

33301 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
De vegades sóc una illa,

d'altres una roca,

les més, em deixo emportar per la nostàlgia

de les onades de la mar blava....