Darrer comunicat

Un relat de: Mercè Bellfort
No calia ser gaire lúcid per adonar-se que el fum que s’escolava per sota la porta d’aquell cinquè pis era fruit de tants anys de misèria i solitud.


Comentaris

  • Et felicito sincerament[Ofensiu]
    Bonhomia | 04-03-2016 | Valoració: 10

    Quant de realisme en tan poques paraules! M'has fet recordar a Dostoievski. Felicitats, és boníssim!


    Sergi : )

  • Bufa![Ofensiu]
    E. VILADOMS | 22-02-2016

    Quin microrelat tan bo!

  • Immens[Ofensiu]
    brins | 22-02-2016 | Valoració: 10

    Tan sols els bons escriptors saben escriure continguts immensos amb tan poc espai.

    Moltes felicitats, Mercè!

    Un petó,

    Pilar

  • Fantàstic[Ofensiu]
    Materile | 22-02-2016 | Valoració: 10

    Un relat concentrat en poquíssimes paraules, comptades. D'aquells que t'obren la porta per assaborir-lo. Et felicito, Mercè!
    Una abraçada,
    Materile

  • Aixó...[Ofensiu]

    Així de bell començament he pensat que es tractava d’un “nano” i que et passaves de paraules… després he vist que no.
    Curt i ras!
    —Joan—

  • Fum de pols[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 14-02-2016 | Valoració: 10

    El fum de la miseria, de la pols del res que s'escola per sota la porta, no per la xemeneia del saló. Miseria i sense compañía. Una abraçada, Mercè.

    Aleix

  • Ho he vist[Ofensiu]
    jovincdunsilenci | 14-02-2016 | Valoració: 10

    Hola. És la primera vegada que entre per comentar-te, encara que sempre em llig els teus relats: m'agrada molt com escrius. He vist dues vegades el que tu has contat i només et puc dir que no s'oblida, com tampoc el teu micro, que m'ha produït una impressió molt forta, quasi com la d'aquells fets que vaig presenciar. Crec que has fet un relat molt potent en poques paraules, encertat cent per cent, colpidor.

  • Uns senyals[Ofensiu]
    Endevina'm | 13-02-2016

    de fum ben evidents i tristos.

  • No es pot ser[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 13-02-2016

    més breu i més profund.
    Una molt forta abraçada, estimada Mercè.

  • MERAVELLÓS![Ofensiu]

    Meravellós, Mercè! Diu tantes coses amb tan poques paraules...Enhorabona!

  • bonic[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 12-02-2016 | Valoració: 10

    Breu I concis
    Montse

Valoració mitja: 10