L'intrús

Un relat de: Mercè Bellfort
Sé que no cal fer-ho però hi torno. Una nit, i una altra, i una altra. Resulta difícil no engegar la ràdio en aquestes hores de la nit quan ella ha començat a treballar. Connecto l’emissora des d’on tornaré a escoltar la seva veu. No és una veu qualsevol… prou que ho sé! Potser per aquest motiu el seu programa té tant d’èxit. Rebento de gelosia quan els oients - perquè majoritàriament són homes- confien la seva problemàtica a una locutora comprensiva i amable que té un do especial per donar una resposta adequada als seus neguits. Em sento com un intrús quan escolto confessions de tota mena. I, tanmateix, em resulta impossible apagar l’aparell. Cada nit m’envaeix una forta temptació de trucar al programa però sé que no ho puc fer.

I amb el pensament posat en aquesta magnífica dona amb qui comparteixo la vida acabo sucumbint al son. Mentre dormo, com per art de màgia, escolto cada matinada, a cau d'orella, les mateixes paraules: “Estic rebentada, Ignasi, demà t’explico les misèries que em confia la gent. Bona nit, amor”

I sé que no cal fer-ho però l'endemà hi torno.

Comentaris

  • Tendre[Ofensiu]
    Naiade | 12-10-2016 | Valoració: 10

    Bon relat, destil·la més tendresa i amor que gelosia.
    Una abraçada

  • Gràcies ...[Ofensiu]
    Bonhomia | 06-10-2016

    ... per comentar-me, Mercè.


    Sergi : )

  • Almenys m'ho sembla[Ofensiu]
    Bonhomia | 12-08-2016 | Valoració: 10

    A mi m'ha fet l'efecte que això és una crítica a l'agressivitat dels mitjans de comunicació. No ho sé. En tot cas jo ho he captat així. I el relat, entès d'aquesta manera, el trobo molt ben argumentat.


    Sergi : )

  • Molt bo[Ofensiu]
    brins | 30-06-2016 | Valoració: 10

    Un escrit que emana una tècnica immillorable, Mercè. No has necessitat seguir cap fil conductor que et facilités l' exposició de l'argument. . Has sabut explicar accions i sentiments d'una manera original i genial.
    Felicitats,

    Pilar

  • Bon relat[Ofensiu]
    qwark | 04-06-2016

    Veig que no ha estat escollit finalista però, per qualitat, està, com a mínim, a la mateixa alçada que els finalistes. Has aconseguit trenar una complexa trama de sentiments en molt poques línies i això té mèrit. I enmig, una potent paradoxa, d'una parella que no pot tenir el que ella està oferint a tanta gent.

  • Reincident[Ofensiu]
    Materile | 12-05-2016 | Valoració: 10

    Un relat, com sempre, que m'encanta.
    Ja se sap. darrere d'una gran dona hi ha un gran home; ell ho és. Per això l'escolta cada nit fins que s'adorm, i continuarà desitjant-la encara que rebi un no...
    Felicitats. Una abraçada,

    Materile

  • Totalment[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 10-05-2016

    d'acord amb en Joan Gausachs. A mi també em passa.
    M'ha encantat, Mercè.
    Una forta abraçada.

  • Molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 10-05-2016 | Valoració: 10

    M' agrada molt com escrius, no em canso de llegir_te

  • Jo sé...[Ofensiu]

    Jo sé que cal fer-ho. Cal llegir els teus escrits... una vegada has començat no els pots deixar. Jo sé, que el proper que pengis, també, també el llegiré!
    —Joan—

Valoració mitja: 10